Nydelig tur i skogen

Da har jeg og samboeren min nettopp kommet hjem fra tur. Vi fant vannet jeg har snakket om og det var rene paradiset. Jeg vet hvor turene skal gå fremover. Detvar et godt stykke så neste gang blir det å bade før vi går hjem. Kanskje ta med noe godt å spise og drikke. Men jeg må bare si at den turen var helt fantastisk. Det var så deilig å gå langt inni skogen og når vi fant vannet så føltes det så godt.

Samboeren min ville hjem med en gang og jeg skjønner han veldig godt. Vi hadde begge to på oss jeans og det ble litt varmt for han. Jeg fikk allikevel tatt en tur rundt og sett hvor fint det var der. Også fikk vi tatt noen bilder når vi var på tur. Så her er noen bilder fra turen.

For en flott tur vi har hatt. Og det ble skikkelig modjon for kroppen også. Jeg er så utrolig glad for at det er sommer. Det er godt å kunne bruke kroppen og være ute i naturen på denne måten. Så fredelig og stille. Det er definnetivt rundt der jeg har lyst til å gå turer hele sommeren.

Jeg hadde lastet ned en app for å sjekke hvor langt jeg gikk osv. Jeg tenkte den kunne være kjekk å bruke. Da kunne jeg fortalt dere hvor langt vi har gått, men selvfølgelig glemte jeg den helt bort nå. Forhåpentligvis husker jeg den i morgen.

Planen i morgen er å sjekke ut en annen sti i skogen. Det er jo flere veier der. Det er litt som furumo, bare enda bedre. Jeg syns hvertfall det. Forumo er veldig fint, men allikevel slår denne turstien den på furumo. Så jeg gleder meg veldig til å se hva mer dette turområder har å by på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg