Nydelig himmel to dager på rad

Det ble en liten tur i butikken dag. Først og fremst fordi jeg hadde en pakke som lå og ventet på meg, men så ble det også veldig mye annet i tillegg. For det var et par ting vi ikke hadde fått kjøpt inn. Alt til jul er jo handlet inn, men så var det denne kalkunen til nyttårsaften da. Så da ble den med hjem også. I tillegg til et par andre middager.

Jeg har fått helt dilla på kyllinglår i airfryer. De smaker så mye bedre når man bruker airfryser. De ligger ikke og bader i fettet, sånn som når man bruker ovnen. Så det pleier jeg å spise en del av. Også syns jeg det er veldig godt med kyllingfilet i sandwichgrillen (eller hva den nå kalles). Først og fremst fordi den blir mye mer saftig enn i pannen/inni ovnen. Så det er ikke mye den ovnen blir brukt lengre, annet enn til baking.

Og etter å ha vært i butikken så måtte jeg bare ut en tur og ta bilde av den nydelige månen. Er den ikke vakker? Også med den himmelen til da. Jeg syns det er så koselig med rosa himmel og fullmåne. Også er det ikke veldig ofte jeg klarer å ta fine bilder av månen med mobilen, men disse bildene ble jeg veldig fornøyd med. Selvfølgelig tok jeg jo også med meg kameraet ut, men da prøvde jeg å filme litt. Hvordan det ble får vi nå se etterhvert. Om jeg kan bruke det i en video til youtube eller hva som skjer. Jeg har jo aldri brukt kameraet mitt til å filme før, så jeg vet faktisk ikke om det ble bra.

Men det er altså slik dagen min har vært til nå. Og når det kommer til gårsdagen og turen for å levere/hente pakker så gikk det også veldig fint. Vi hadde det veldig koselig, mens vi kjørte det lange turen frem og tilbake. Jeg fikk også pratet en liten stund med svigerinna mi, noe jeg virkelig har savnet. Det er jo ikke akkurat det samme å skrive på nettet. Så det var veldig koselig.

Jeg og venninna mi var også en tur innom mcern. Det er jo nesten blitt et must hver gang vi møtes, men når man er på tur så er det jo mye enklere å svinge innom der for en matbit. Forhåpentligvis kan jeg få mekka noe skikkelig middag neste gang hun kommer på besøk.

På vei opp til Modum så fikk vi også se en nydelig himmel. Dette bildet ble tatt på brua mellom Mjøndalen og Krokstadelva. Litt trist uten all snøen, men bildet ble jo veldig fint da. Bare ikke så mye vinter og julestemning ute lengre nå som snøen har delvis smeltet bort. Jeg som hadde håpet på en hvit jul. Ser dårlig ut nå, men jeg har allikevel et lite håp. Og det er heldigvis ikke så mye som har smeltet oppe hos oss.

Men ja, det var altså en liten oppdatering på gårsdagen og dagen i dag. Hva som skjer videre i dag vet jeg ikke. Jeg er ganske sliten etter den lange turen i går og vil egentlig bare sove, men vi får se hva som skjer. Det er et par ting som må gjøres i løpet av dagen hvertfall, men nå må jeg hvile litt først.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg