Ny youtubevideo

For noen dager siden var jeg på en helt fantastisk tur. Jeg ble kjørt bort til badeplassen og gikk langt oppi skogen. Uten noen form for plan kom jeg til slutt frem til et nydelig sted som heter Spikertjern. Der var det flere som hadde tatt turen og folk satt å spiste og koste seg sammen. Det ser nok ut som at jeg er den eneste som er på tur, men egentlig var det veldig mange andre som var ute på samme tursti som meg. Hyggelige mennesker som hilste og smilte. Det er vel en av de få tingene vi nordmenn gjør, hilser på fremmede når vi er ute på tur i skogen. Ikke ofte man gjør det på butikken eller i byen, men i skogen var det mange hyggelige mennesker, selvom det ikke syns på videoen. Jeg filmet mye annet da. Så hvis du vil være med meg på en lang skogstur så trykk gjerne play så går vi sammen opp til Spikertjern. Gi gjerne videoen en tommel opp og følg kanalen min på youtube HER.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg