Ny youtubevideo

I helgen hadde jeg besøk av min beste venninne og som jeg har nevnt tidligere så har jeg filmet litt fra helgen. Det ble ikke en veldig lang video, men dere får se litt av det vi har gjort. Mesteparten av tiden prøvde jeg bare å slappe av og ha det fint sammen med venninna mi. Så la oss ta en titt på hvordan helgen min var. Og hvis du vil se mer av slike videoer kan du gå inn på min youtubekanal som jeg har linket til under videoen. Husk å abonner hvis du ikke vil gå glipp av noen videoer og trykk på bjella om du vil ha varsel når jeg legger ut neste video.

Her kan du hvertfall se videoen fra helgen. Bare trykk på videoen under her.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

Anja sin Tiktok finner du ved å trykke HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg