Ny youtubevideo

Da var det en ny youtubevideo fra meg. Denne gangen skal jeg vise dere hvordan jeg forbereder paprikaplanten til vinteren. For det var ikke bare å klippe av noen grener. Her skjer det så mye mer. Så ta en titt. Kanskje du lærer noe nytt og har noen grønnsaksplanter som trengs å gjøre dette med. Trykk på videoen og spill av her eller bruk linken nederst I innlegget som heter “youtube” for å komme til min youtubekanal. Der kan du se denne videoen og så mye mer. Ikke glem å trykke abonner om du vil se mer av dette.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg