Ny uke, nye muligheter

Da var det en ny dag og nå føler jeg meg faktisk litt bedre. Kroppen er ikke helt fornøyd enda kjenner jeg, men det begynner hvertfall å gå riktig vei. Faktisk går det såpass bra at jeg vurderer å begynne dagen med en gåtur. Jeg må bare komme meg opp av senga først.

Å begynne dagen med å gå en tur tror jeg kan være veldig bra for både hodet og kroppen. Dessuten pleier det ikke være så veldig mange ute så tidlig på morgenen. Så hvis jeg bare får kledd på meg og sånn så skal jeg nok klare å gå en rundtur før frokost.

Resten av dagen tenker jeg går til litt rydding og kanskje vasking av klær. Det er egentlig ikke så ille her. Faktisk er Det kun rot på stuebordet og kjøkkenbenken. Mye av det skal jeg nok klare å få ryddet i løpet av dagen.

Rot er egentlig det verste jeg vet, men det er ikke alltid like lett å få unna oppvasken eller holde det ryddig på bordet når man ligger rett ut i et par dager. Det er helt utrolig hvor mye rot det faktisk blir etter et par dager. Heldigvis er det ikke masse rot på stuegulvet lengre.

Men nå får jeg prøve å komme i gang med denne dagen. Kanskje jeg faktisk får gjort noe i dag. Så da blir det først en gåtur og så får vi se hvor mye vi får unna før samboeren min er tilbake fra jobb. Det blir nok en del pauser og det betyr også tid til å blogge. Så har jeg jo boka mi hvis jeg ikke orker å gjøre noe på en stund, men jeg håper jo at kroppen klarer seg fint i løpet av dagens gjøremål.

Nå har jeg hvertfall en liten plan og det er mer enn nok å gjøre hvis jeg klarer å finne nok energi i løpet av dagen. Den beste måten å gjøre det på er å ta mange pauser og lytte til kroppen. Det pleier også å hjelpe med frisk luft og litt bevegelse. Vi får se hvordan dagen i dag går. Jeg føler meg hvertfall bedre enn jeg gjorde i helgen. Humøret har vært med meg hele veien og det har nok hjulpet veldig. Så da er det vel bare å sette i gang med dagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg