Ny tvbenk på plass

Da har man fått i seg litt middag og sitter egentlig bare å slapper av. Jeg er så sliten etter at jeg har satt på plass den nye tvbenken og satt den gamle i gangen helt alene. Han har jo sittet med jobben og jeg har ikke ro i kroppen til å vente til han er ferdig. Så da gjør man det selv også Får man heller slappe av inni mellom. For det blir en del pauser i løpet av dagen for å si det sånn, men det er jo mye som må gjøres så man kan jo ikke akkurat sløse bort tiden heller. Har jeg ork til å holde på så gjør jeg det.

Før middag så fikk jeg jo litt hjelp til å få på plass spill og dvder. Samboeren min bar også ut alle klærne mine fra soverommet. Så det eneste som mangler nå er å få skrudd sammen denne senga og kommoden. Det er også veldig mye rydding som må gjøres i stua, men heldigvis kan det vente til i morgen. Så er det egentlig bare å støvsuge så er jeg i mål.

Planen var egentlig å kjøpe en vase på IKEA med hvit og rosa roser. Så skulle jeg ha et rundt kubbelys foran i turkis og et stående bilde i en hvit ramme. Sånn ble det jo da ikke, men jeg syns det ble utrolig fint dette også. Jeg rammet inn et av bildene jeg har tatt selv. Kubbelyset er fra MENY. Fatet kommer fra Nille. Buketten er fra Ebay og vasen fikk jeg i gave. Den er kjøpt på en utelandsk butikk i Drammen.

Det vil komme 2 kurver til nederst, men de må jo da kjøpes først. Akkurat nå får det bare stå sånn. Jeg gidder ikke bruke 500,- i frakt for å få kjørt 2 kurver hjem hit. Jeg er ikke lagd av penger heller. Og det ville blitt noen dyre kurver. Det ser hvertfall mye bedre ut og vi har fått bedre plass. Det er jo viktigst. Så får kurvene komme når de kommer.

4 kommentarer

Siste innlegg