Ny tur i dag (bilder)

Jeg har nettopp kommet hjem fra en skikkelig tur i skogen. Ser ut som jeg er tilbake til en god periode igjen. Det føles hvertfall utrolig godt å kunne nyte disse 2 dagene ute på tur. Jeg gikk 4,2km i dag og det føles utrolig godt. Det ble en del pauser og mange bilder så jeg har faktisk vært ute i 2t og 30min. Ikke dårlig for ei med fibromyalgi. Jeg er veldig fornøyd og litt stolt av meg selv i dag. Jeg hadde ikke trodd at jeg kom til å klare å gå like langt i dag. Så jeg satt et mål om å gå en liten tur i skogen, men det ble jo så mye mer enn det.

Som sagt tok jeg en del bilder i dag. Naturen er jo så vakker og jeg likte virkelig dagens tur. Jeg satt meg ned ved en liten bekk som gikk over et berg. Bare lyttet til vannet som rente av sted. Så avslappende og behagelig lyd. Akkurat da skulle jeg ønske at jeg hadde med selgiestang, men det ble allikevel et fint bilde. Så her kommer noen bilder fra turen i dag.

For en vakker natur vi har. Vi er veldig heldige som kan gå i så fin natur og se på alt dette vakre landskapet. Hver gang jeg er så heldig at jeg orker å gå så er det alltid naturen jeg har lyst til å gå i. Etter en tung vinter gleder jeg meg alltid til snøen er borte og alt det grønne kommer tilbake. Det er så vakkert og så avslappende.

Jeg fikk en del bilder i dag og jeg har en liten overraskelse til dere eller faktisk to. For dette var absolutt ingen vanlig tur i skogen. Om du ønsker å vite hva disse to tingene er så følg med på bloggen i løpet av dagen. Du kan følge facebooksiden til bloggen HER om du ikke ønsker å gå glipp av det.

Nå har jeg nettopp fått tatt en dusj og skal ta det helt rolig en stund. Jeg har nemlig lyst til å få lest en god del i boka i dag. Planen var å ta med boka neste gang jeg skulle gå tur og ta noen stopp og lese, men det glemte jeg jo selvfølgelig. Kanskje neste gang. Nå skal jeg hvertfall bli veldig godt å slappe av. Kroppen min er ganske utslitt etter den flotte turen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg