Ny styrke

Jeg kan nesten ikke tro hvor sent det ble i går. Heldigvis har jeg ikke noe som jeg må gjøre på morgenen. Så jeg fikk sovet ut og var derfor veldig klar for en ny dag. Da jeg våknet så startet jeg rett på filming av en ny youtubevideo som kommer på tirsdag. I tillegg har jeg fått redigert videoen som kommer ut i morgen. En video jeg får helt vondt i magen av å faktisk skal legge ut, men samtidig er det så utrolig viktig. Mer om det i morgen.

Når jeg var ferdig med redigering av videoen så fikk jeg tatt bilder av plantene til morgendagens innlegg, før mobilen kun hadde 5% strøm igjen og måtte på lading.

Det var altså slik dagen min startet. Mens mobilen min lå på lading så fikk jeg lagt sammen alle de tørre klærne på klesstativet. Helt utrolig hvor mye jeg har fått gjort på disse få timene jeg har vært våken. Ikke nok med det. Det ble også en liten tur ned på butikken. Vi skrapte frem de siste pengene med tomflasker og fikk kjøpt et par ting til dagens middag.

I dag skal jeg prøve å lage noe litt annerledes. Det er faktisk noe jeg ikke har prøvd før. Så det gleder jeg meg veldig til. Og etter middagen tenker jeg det blir å se de siste episodene av sesong 2 fra Tell me a story. Mest sannsynlig blir det også en del jobb i løpet av kvelden. For nå føler jeg meg mye bedre enn jeg har gjort på noen dager. Det føles godt å ha fått hvilt ut, ikke stresse over jobb eller noe annet. For det gir en helt ny start med fulladet batteri og godt humør. Noen ganger må man bare innse at man ikke kan holde på 24/7 for da går man til slutt på veggen. Også hjalp det veldig mye med den turen i skogen. Det hjelper hvertfall alltid på humøret. Så det å ha godt humør og føle seg litt mer uthvilt hjelper utrolig mye for dagene og ukene fremover.

Dagens middag skal jeg prøve å få lagt ut oppskrift på. Jeg vil også prøve å få mer middagsoppskrifter på bloggen. For det er egentlig ganske mange gode idéer som er lagret i hodet. Det eneste som mangler er penger. Heldigvis er det ikke så lenge til vi kan få handlet inn og fylt opp frysern igjen. Frem til da må vi bare være kreative og bruke det vi har igjen i skapene. Du vet det er like før lønning når du har 40,- til å handle for. Takk og lov at det ikke er sånn hver måned. Det er noe jeg er veldig takknemlig for. Fordi det er faktisk ikke alle som er like heldige som det vi er. Og tanken på at det finnes mennesker der ute som går sultne til sengs, gjør veldig vondt. Verden er virkelig ikke skapt for de svake. Så jeg skal ikke sitte her og syns synd på meg selv fordi jeg ikke har så mye penger akkurat nå. Jeg skal være takknemlig for at jeg aldri må gå sulten. For mat har vi jo.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg