Ny idé til bloggen

Wow! Jeg har funnet så mye godt som jeg skal prøve ut i helgen. Så da er det bare å krysse fingrene og håpe at oppskriftene blir bra. Nå gleder jeg meg skikkelig til å sette i gang med å bake alt dette. Det blir en del ting jeg aldri har bakt før, så dette blir veldig gøy. Og jeg gleder meg til å smake på alt sammen. Jeg har ennå ikke funnet en oppskrift med nutella da. Så det blir nok en del mer jobbing utover dagen  men jeg har kommet veldig langt på disse få timene.

Nå tenkte jeg å ta en liten pause fra alt dette og sette i gang med å lage middag. For middag må man jo ha. Og siden vi er inne på temaet så har jeg tenkt litt på å lage et innlegg der jeg viser dere hva jeg har lagd til middag. Ikke noe oppskrift, men bare viser frem ukens middager. Kanskje dere finner noe inspirasjon eller bare syns det er moro å se hva jeg lager til middag. Uansett tenkte jeg å komme med første innlegg allerede på søndag. Håper dette er noe dere syns høres spennende ut og at det er noe dere vil se.

Tidligere så har jeg jo sagt at jeg prøver å finne nye ting jeg kan fylle uken med på bloggen og dette er jo da en av de tingene jeg kom opp med. Jeg måtte finne noe som faktisk var interessant, men som ikke tok for mye energi. Hvis jeg skal fylle dagene så kan jeg jo ikke ha så store ting som oppskrifter og lange gåturer hver dag, men middag må man jo ha uansett så jeg tenkte det kunne være en grei løsning. Om det kommer noen middager jeg gjerne vil dele oppskriften på som kommer jeg til å gjøre det samme dag som jeg hadde det til middag, men først og fremst blir det en oppsummering hver søndag.

Hva syns du om “ukens middager”?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

4 kommentarer
    1. Dette kan bli artig. Du kan det med mat så du har mye på lur i så måte. I går gikk jeg ca 3km i skogen og det var deilig. Beina er blitt bedre men jeg vil ta det med ro. Snart er det sengetid og håper det blir kort vei til drømmeland. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg