Ny hoodie og planer for helgen

I går kom det en pakke i posten. Denne har jeg virkelig sett frem til og endelig var den her. Jeg åpnet den og fant en nydelig hoodie med blomstermønster. Den var bare helt perfekt. Alt ved den var akkurat sånn jeg håpet. Stoffet er utrolig konfertabelt, den er romslig og supersøt!

Til helgen skal jeg i bursdag til venninna mi og denne skal definnetivt brukes da. Det blir bowling og god mat på Lucky Bowl der hun jobber. Jeg gleder meg veldig til det. Hun var her i går og da spiste vi middag her og så på det nyeste programmet på tv, sing together now! 1 av de 100 som bestemmer om deltakerene kommer videre er ei som står venninna mi nær. Det var veldig moro og spennende å følge med på. Det var spesielt gøy å ha venninna mi her så vi kunne se på det sammen.

Nå er det bare å vente på at helgen skal komme og i mellomtiden blir det trening, sunnere mat og mer søvn. Vel, det er hvertfall det jeg håper. Nå klarte jeg å gå å legge meg kl. 10.00 i går og har fått sove 6 t og 30 min. Ikke dårlig til å ha hatt skikkelig problemer med søvn en lang stund. Det var godt å få mer enn 4 t sammenhengende søvn for en gang skyld.

Nå tenkte jeg å vise dere den fine hoodien som kom i posten i går. I stedenfor å bare ta bilde av den så tok jeg den på meg så dere kan se hvordan den sitter.

Som dere ser så er det god plass i den og det liker jeg veldig godt. Motivet er også bare fantastisk. Jeg elsker jo blomstermotiver som dere også ser på buksa jeg har på. Dette blir så klart ikke outfiten for helgen for det blir for mye blomster på en gang. I steden skal jeg bytte den blomstrete buksa med jeans. Det er bedre med bukse enn kjole når man skal bowle og denne hoodien må jeg jo bare bruke. Så da må jegnok vaske noen bukser.

Håret mitt ser ikke helt fint ut for det eneste jeg har gjort er å gre det. Jeg er heldig å ha naturlige krøller, men det er ikke alltid like moro. Det står til alle kanter og noen ganger blir jeg helt sprø av det. Vis jeg skal gjøre noe så har jeg det alltid i en strikk, men på bilder må jeg ha det ned vis jeg ikke har sminket meg. Jepp, girl issues hele veien. Som regel har jeg brukt rettetanga og bare rettete det ut for å ha det løst, men i det seinere så har jeg krøllet det og liker virkelig looken. Maybe someday I make a youtube video for you guys.

Noen som vil at jeg skal lage videoer? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg