Ny frisyre

Etter å ha klipt sidene helt korte så tenkte jeg det var på tide å vise dere at håret kan se ganske fint ut om man styler det. Faktisk også veldig enkelt. Jeg bruker aldri mye tid på å sette opp håret, men nå som jeg slipper å tenke på håret på sidene så er det utrolig lett å få en ganske kul frisyre uten å bruke masse tid på det.

Jeg hadde litt ekstra energi så jeg tenkte jeg skulle vise dere hvordan håret mitt ser ut med den frisyrene jeg har tenkt at kunne bli fint. Alt jeg trengte var 4 pins og en liten gummistrikk. Jeg satte panneluggen bakover og løftet den så den fikk volum. Så festet jeg håret med 2 pins og gjorde det samme med håret fra siden, foran. Deretter flettet jeg håret og la fletta ned på den ene siden.

 

Her ser dere altså resultatet. Jeg ble faktisk veldig fornøyd. Selvom jeg skulle ønske at etterveksten var bleket og håret farget blått på nytt, men frisyren er jeg hvertfall veldig fornøyd med. Når frisyren var ferdig sprayet jeg over med litt hårspray slik at det ikke skulle falle sammen etter 5 minutter. Uten hårspray klarer jeg aldri å ha volum i håret mitt. Etter å ha gått tur så var håret mitt like fint takket være hårsprayen.

Jeg må bare beklage for den rosa flekken i håret mitt. Da jeg farget håret blått og grønt så klarte jeg å glemme en liten, rosa flekk. Enda jeg var veldig nøye så endte jeg opp med ei rosa stripe i håret. Uansett kommer den til å forsvinne når jeg en gang får fikset bleking og ny blåfarge. Denne gangen skal jeg bare bleke etterveksten og den rosa flekken, men jeg vet ikke helt når det blir. Mest sannsynlig blir det ikke før i slutten av måneden, men da har jeg hvertfall fancy hår i oktober og klar for halloween og alt det der. Den rosa flekken plager meg egentlig ikke så mye. Det er jo ikke sånn at jeg kommer til å dra på fest eller noe sånt denne måneden. Og en rosa stripe i håret overlever jeg. Det kunne sett mye verre ut. Akkurat nå er jeg egentlig bare glad for at jeg ENDELIG klarte å style håret sånn jeg har ønsket det. Det er så klart mange andre frisyrer jeg kan prøve ut. Vi får se om jeg klarer å finne ork til å sette meg for å ordne håret med en litt mer fancy frisyre.

Men fortell meg gjerne hva du syns om frisyren. Og vil du se mer av dette så følg gjerne bloggen på facebook HER så går du ikke glipp av noe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg