Ny dag

La oss snakket litt om dagen i dag og prøve å planlegge litt. For i dag føler jeg meg egentlig ganske bra. Egentlig ganske rart med tanke på at jeg ikke sovna før kl.02:30 i natt, men når jeg først gikk å la meg så sovnet jeg med en gang. Så da er jeg klar for en ny dag. Så hva skal man finne på i dag?

Jeg har veldig lyst til å gå en tur for det ble ikke noe av i går. Det ble jo mye annet i går da. Som å skjære gresskar. Så noe får jeg alltids ut av dagen, men i dag har jeg veldig lyst til å komme meg ut. Kanskje ta med kameraet mitt og prøve å få tatt noen bilder.

Utenom å gå tur så må jeg jo finne på noe til middag. Alltid dagens største spørsmål. Hva skal vi ha til middag? Og alle svarer vet ikke eller samme for meg. Ja, det hjelper mye. Så det står mellom ostepanetter og vaffel. Det er år og dag siden vi hadde vaffel sist og jeg fikk skikkelig lyst på det, men det er jo ikke akkurat så mye mat i det da.

Utenom valg av middag og tur så har jeg veldig lyst til å få spilt litt med samboeren og se en film som passer til halloween. I går endte jeg opp med å se på The curse of Chucky som jeg tror at jeg har skrivd om på bloggen tidligere for det er ikke første gangen jeg ser på den etter at den kom på Netflix. Jeg syns den er så bra. Igjen er det noe med mennesker som styrer dukker/er dukker som jeg syns er spennende å se på. Hvilken film jeg skal se i dag vet jeg ikke, men jeg har jo en liste over filmer jeg må se før halloween er over.

Det er så trist at halloween snart er over og all pynten på pakkes bort. Ikke noe mer spooky crafts eller innkjøp av halloween dekorasjoner. Et helt år til neste gang. Heldigvis er det ikke så mye som skal pakkes bort for det meste passer jo inn her. De tingene jeg har lagd f.eks skal jo ikke ned i noe kasse. Det blir mest gresskar som skal ryddes bort. Også kommer bursdagen min i november og julepynten i desember. Så det blir jo en del pynt som skal frem 1. Desember da.

Bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg