Ny dag, ny tur

Da er det en ny dag og jeg våknet opp til solskinn. Noe som betyr at det faktisk blir en tur ut i dag. Som jeg skrev i går så hadde jeg en plan både for fint vær og for dårlig vær. Takk og lov at det ble fint vær fordi jeg hadde skikkelig lyst til å gå tur i dag. Selvom det har blitt mange turer nå de siste dagene så er det noe som bare drar meg ut hele tiden. Vi har jo ikke sommer hele året så den må jo nytes så lenge man kan. Og jeg har jo et ønske om å få plukket noen bær i løpet av sommeren, så det var veldig godt å se at solen tittet frem. For når jeg stod opp tidlig i dag så var det ganske overskyet og grått ute. Så da tenkte jeg at det ble en innedag. Det jeg gjorde da var å gå og legge meg igjen fordi jeg ble så skuffa, men når jeg våknet igjen nå så skinte solen. Da ble plutselig humøret snudd rundt.

Nå er jeg egentlig klar for å komme meg ut på tur. Jeg kan nesten ikke vente med å komme meg ut i den flotte naturen. Treningstightsen er på og sekken er pakket og klar, men den er egentlig alltid pakket. Det eneste jeg gjør før en tur er å fylle på nytt vann i drikkeflaska mi og legge ned kameraet. Resten ligger alltid oppi sekken. Kanskje jeg skal lage en video og vise dere hva jeg faktisk har med i sekken når jeg går på disse turen. Hadde det vært gøy å se?

Nå er jeg hvertfall så rastløs at jeg bare må komme meg ut. Så da får jeg blogge mer når jeg kommer hjem igjen. Og da kan jeg jo vise dere hvor mye/lite bær jeg har fått plukket. For jeg må jo ta noen pauser inni mellom hver gang jeg plukker. I fjor plukket jeg noen få bær, gikk litt og plukket litt mer. Til slutt hadde jeg jo ganske mye bær, men det tok jo en stund å fylle posen. Vi får se om kroppen er like dårlig i år eller om det har hjulpet å spise sunnere og bevege seg mer. Bærplukking blir det hvertfall uansett.

Skal du plukke noe bær i år?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg