Ny dag, ny start

I dag skulle det egentlig kommet “ukens film og serie”, men jeg har ikke noe nytt å fortelle. Så da ble det ikke det denne gangen. Jeg ser jo fortsatt på Sabrina. Som forresten blir bedre og bedre for hver episode. Også har jeg jo litt andre ting å gjøre enn å se på tv. For eksempel har jeg planlagt en god del jobb for neste måned, både bloggen og youtube. Så det blir veldig spennende å se hvordan det blir neste måned og hvor mye jeg klarer å gjennomføre. For det er satt noen ganske høye mål for neste måned, så da er det bare å krysse fingrene og håpe på det beste.

Jeg setter kanskje litt høye krav til meg sel, men jeg vil bare at både bloggen og youtube skal bli så bra som det går an. For at det skal gå så må jeg kreve mye av meg selv og det har jo gått fint hittil, så da krysser vi fingrene for at det går bra fremover også. Uansett er jo dette bare en plan på hva som er best for bloggen min osv. Jeg kan jo endre det om jeg ikke klarer å gjennomføre et så stramt opplegg, men la oss håpe at det går bra. For det er så mye spennende på planen nå og alt passer perfekt sammen.

Så var det planene for dagen i dag. Først og fremst må jeg slutte å føle meg så utslitt og trøtt. Jeg vet aldri om det er fordi jeg nettopp har stått opp eller om jeg faktisk trenger mer søvn, men forhåpentligvis blir det bedre etterhvert. I dag skal jeg hvertfall prøve å komme meg ut på en liten tur. Solen skinner inn vinduet og frister meg til å gå tur nå, men først må jeg jo få i meg litt frokost. Også blir det en ny middag og ny oppskrift på bloggen. Hver dag, hele måneden. Jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å smake, så dette blir interessant. Utenom det så har jeg veldig lyst til å få lest litt mer i boka, men vi får se hva jeg orker. Alle først må jeg spise frokost og så ser vi hvordan dagen går. Det er jo en million ting jeg har lyst til å gjøre, men så vet jeg at jeg MÅ ha krefter nok til middagen.

Etter denne måneden blir det nok mange lette middager, men jeg skal også lage god mat av og til. Det er bare veldig slitsomt å ha sånne fancy middager hver dag. Så neste gang jeg tar en slik utfordring så tror jeg det kun blir 1 uke og ikke 1 hel måned. For det krever jo mye tid både å lage middagen, men også ta bilder og skrive innlegget. Jeg må hele tiden passe på at jeg har lagd både middagen og innlegget før kl.18:00. Noen ganger blir det litt stressende og jeg har mest lyst til å sove, men alt må være på plass og ferdig til da. Det er jo også veldig fint å ha en deadline sånn at jeg faktisk får ting gjort, men noen ganger vil jeg bare sove hele dagen.

Siden jeg har så fantastiske lesere så gjør jeg jobben min med et smil. For dette er det jeg elsker å gjøre. Når jeg står opp om morgenen er det alltid rett på mobilen. Slik var det aldri før. Jeg klarte nesten ikke blogge om morgenen og lot det være ganske mye fordi jeg hadde ikke noe motivasjon. Dere motiverer meg med flotte kommentarer og likes. Nå står jeg gjerne opp for å blogge om morgenen og det føles godt. Selvom jeg kan være litt sliten og kroppen kan være litt vond så er det alltid fint å kunne bruke denne lille stunden om morgenen til å skrive til dere. Derfor håper jeg alltid litt ekstra at det blir en bra dag, hver dag.

Følg bloggen på facebook HER

 

2 kommentarer
    1. Ny dag med nye muligheter. Men jeg tror jeg neppe det blir noe skogstur på meg i dag. Har litt andre ting, snart kommer besøk så det preger nok dagen. Til middag blir det kun pannekaker, ikke noe man forbinder med søndag kanskje men det er resultat av dårlig planlegging og andre ting. Men det smaker sikkert godt selv om det er søndag. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg