Ny dag med nye opplevelser

Da var vi på dag 2 i Bergen. På planen står det altså at vi skal en tur på bryggen. Som vanlig gleder jeg meg som en liten unge. Det blir veldig spennende å se hvordan det er der. Så gleder jeg meg til å ta masse bilder til bloggen sånn at dere også får se. Jeg tror dette blir en veldig bra dag. Nei, jeg tror ikke, jeg vet!

Jeg har allerede stått opp og spist litt frokost. I går var vi nemlig på butikken å fikk kjøpt en liten boks med pasta og kyllingsalat. Det var noe mangocurry saus i den. Veldig god og utrolig kjekt på tur. Det er litt begrenset for hva vi egentlig kan kjøpe. Det er jo ikke noe kjøleskap på hotellrommet. Klart vi kunne dratt ned i butikken på morgenen, men det er jo litt stress. Mye koseligere å kunne ha noe tilgjenlig når man står opp.

Så nå har jeg altså kommet så langt som å spise frokost. Da er det egentlig bare å finne ut hva man skal ha på seg, ordne håret og sminke seg litt også er man klar for nye eventyr. Selvom det er et par timer til vi skal til bryggen. Ja, det er bare å ligge og slappe av en stund. Akkurat det er ikke så lett for meg når jeg er på ferie. Jeg har bare lyst til å komme meg ut og se på alt mulig, oppleve Bergen. Det verste jeg vet er å sitte på hotellrommet og “slappe av” fordi jeg klarer ikke roe meg ned nok til å slappe av. Det er jo en hel by der ute. Hvordan skal jeg liksom bare sitte her?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg