Ny dag med nye muligheter

I går hadde vi en skikkelig god middag. Jeg lagde en veldig smakfull tomatsuppe med pølsebiter og makaroni, men også med chili. Ja, det var en meksikansk versjon og den ble så god. Og til suppe må man jo ha loff eller lignende, så jeg har også bakt noe skikkelig godt som er perfekt tilbehør til hvilken som helst suppe. Oppskriften kommer neste uke.

I tillegg til god middag bakte jeg også noen veldig gode rundstykker som ble kveldsmaten min i går. Så nå har jeg faktisk noen oppskrifter for dere i de neste par ukene. Det jeg lagde til middagen ble jo borte i løpet av gårsdagen, så den gleder jeg meg veldig til å dele med dere.

Utenom det så har det gått i oppvask, vasking av kjøkkenbenken og sånne småting bare. Jeg begynte på et maleri, men det har jeg ikke blitt ferdig med ennå og jeg vet ikke når jeg blir ferdig. Også avsluttet jeg dagen med å spille inn noen TikTok videoer.

Så det var altså min dag i går. I dag derimot startet jeg dagen med å henge opp klær og rydde i den store fryseren i gangen. Det er noe jeg har hatt lyst til å gjøre en stund nå, men ikke har kommet i gang med. Jeg vet ikke helt hvorfor. Det tok jo ikke lang tid før jeg hadde fått ryddet og sett igjennom alt sammen. Heldigvis ikke noe særlig der som måtte kastes, men vi har hvertfall nok middager for en stund. Jeg har også nok frukt til smoothie for resten av året. Faktisk har jeg drukket et par ganger i vinter, men den stavmixern bråker sykt mye og er ganske tung å bruke når jeg sliter ekstra mye med leddene om vinteren. Så jeg har ikke drukket like mye smoothie som jeg egentlig har lyst til. Det er i slike øyeblikk jeg skulle ønske jeg hadde blender. Vel, jeg hadde en blender, men enten står den i garasjen hos mamma eller så har den blitt stående igjen i Modum. Uansett hjelper det meg fint lite her i Gjerdrum.

Så var jo det store spørsmålet, hva skjer i dag? Og helt ærlig har jeg ikke kommet så langt. Jeg tror jeg bare skal slappe av og gjøre det beste ut av dagen. For i morgen har jeg psykologtime igjen. Noe jeg faktisk gleder meg til fordi forrige uke ble timen min avlyst. Da trengte jeg egentlig den timen så sykt masse, men heldigvis klarte jeg å komme meg opp og riste av meg depresjonen på egenhånd. Og det måtte jeg jo uansett, men det ville vært fint å ha noen å snakke med (profesjonell). Så ja, det er planene for morgendagen. Og da er det greit å ta det litt med ro i dag. Eneste jeg må gjøre er å rydde vekk malesakene og få ryddet stolen i stua fordi det er her vi har samtalene.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg