Ny bok i samlingen

Det er 2 bøker jeg virkelig har ventet på og det er Anniken Englund Jørgensen- og så kom regnet, men også Sophie Elise sin. Anniken har nå gitt ut sin bok og jeg bestilte selvsagt boken med en gang jeg fikk vite at den var ute. Faktisk var det på Joakim Kleven sin instagram at jeg fant ut det.

I dag kom boken i posten og jeg gleder meg veldig til å lese denne. Jeg har jo Anniken sin første bok og jeg syns den var utrolig bra skrevet. Derfor er jeg ganske spent på hvordan denne boka blir.

Nå har jeg jo allerede en påbegynt bok, men etter den så blir det nok Anniken sin bok som blir neste jeg leser. Det er mange bøker å velge mellom nå, men denne boka har jeg ventet på og jeg gleder meg til å lese den så da klarer jeg nok ikke vente lengre.

Slik ser altså boken ut. Det er jo virkelig en vakker bok, et kunstverk. Dere som følger Anniken vet jo at bildene som er tatt av henne er ganske vakre og de er også unike. Som bildet hun har valgt som forside på boken sin. Så ja, alt ved denne boken virker veldig bra. Jeg kan nesten ikke vente med å lese den.

Før oktober blir det nok ikke noen flere bøker som blir kjøpt inn. Pengene fremover skal nemlig gå til noe helt annet. Dette er kun hvis det lar seg gjøre og det er fortsatt en overraskelse hva som skjer i oktober. Jeg har ikke lyst til å bli supergira, skrive det på bloggen også blir det ikke noe av. Nei, da er det bedre å vente til det nærmer seg.

En bok nå og en bok da. Til slutt har jeg så mange bøker at jeg kan kjøpe meg en bokhylle. (Og så begynte jeg å tenke på hvordan en bokhylle kunne blitt plassert inne i leiligheten og hvor fint det ville vært med masse bøker).  Jeg er sånn at når jeg får en god idé så blir jeg helt borte og når det kommer til bøker så er det alltid koselig å ha dem et sted der dem syns. For meg er bøker like fint som planter og pyntegjenstader. Derfor fortjener dem sin plass, som et troféskap. En bokhylle hadde absolutt ikke vært feil. Jeg finner jo stadig nye bøker jeg ønsker å kjøpe.

Drømmen min er å ha en stor hylle med masse rom til bøker og pynt, med plass til tven i midten. Det er drømmen, men da måtte vi jo hatt en mye større stue enn dette. Allikevel er det ikke noe jeg må ha. Jeg trives faktisk veldig godt med den plassen vi har her. Det er mer enn nok plass til bøkene mine selvom vi ikke har en egen hylle til bøker. Jeg eier jo ikke så mange bøker (ennå) at vi trenger en bokhylle. Jeg syns bare det er utrolig fint.

Følg gjerne bloggen på facebook HER om du ønsker å lese mer om bøker og alt det andre jeg poster.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg