Null søvn og kursdag

Jeg tok meg en tur til en kompis i går kveld. Vi gikk først en tur i nabolaget og så ble det en hel natt med å se på rick & morty. Det er helt skummelt hvor fort tiden går når man ser på serie. Plutselig var klokka 5 på morgenen så da gikk jeg hjem igjen i håp om å få meg litt søvn, men det ble det dårlig med. Allikevel kom jeg meg på kurset i tide. Jeg kan nok ikke ta all æren for det for mamma kjørte meg hit, men kurs ble det.

Jeg ble egentlig våken og i godt humør med en gang jeg kom ut av huset for da skinte sola. Det var skikkelig flott start på dagen (selvom jeg har vært våken hele tiden).

Dagen i dag går til å være på kurs frem til kl 2 og så går turen hjem der skurejobb venter. Hva jeg orker etter det vet jeg ikke, men det blir nok ikke så veldig mye mer som skjer tenker jeg.

I natt skal jeg hvertfall få meg litt søvn!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg