Nok en fantastisk helg

En ny dag er her og helgen er offisielt i gang for mange. Dette gjelder hvertfall for samboeren min. Og i dag har vi planlagt en skikkelig koselig tur. Jeg er veldig spent fordi dit vi skal har jeg aldri vært før. Det var bare noe som dukket opp da jeg søkte litt rundt på ting man kan gjøre rundt omkring. Så dette blir jo veldig spennende å oppleve. Jeg gleder meg hvertfall enormt mye til å dra, men først må vi ha i oss litt frokost.

Ja, nå vet dere jo hva som skal skje i dag. Jeg er ikke sikker på når vi kommer tilbake eller hvor sliten jeg er etter at vi har vært der, men jeg skal hvertfall holde dere oppdatert. Forhåpentligvis vil det bli masse bilder fra i dag OG jeg skal så klart filme det hele til youtube.

Om du ikke helt har fått det med deg så skal samboeren min og jeg feire at vi har vært sammen i 2 år. Og jeg håper det blir mange flere. Han er den eneste som virkelig forstår meg og vet hvordan han skal hjelpe meg på dårlige dager. Jeg har aldri hatt en så god mann i mitt liv og håper derfor at dette er mannen jeg skal dele resten av livet mitt med. For jeg kunne ikke funnet et bedre menneske å dele min hverdag med.

Så i dag drar vi altså på en liten tur. Denne helgen skal vi ikke dra like langt som forrige heldigvis. Det tror jeg helt ærlig ikke kroppen min hadde orket. 8 timer i bil er ganske mye. I stedenfor skal vi kjøre 1 time og oppleve noe fint sammen. Så det er bare å følge med så kommer det nok masse bilder i løpet av dagen.

Håper alle får en fin helg og koser seg masse.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg