Nok en dag i paradis

I går tok vi nok en tur til Nyköping sentrum. En liten gåtur som egentlig skulle være for å kjøpe én ting, men ble til noe helt annet. Er ikke det typisk? Man drar i butikken for å kjøpe brød også kommer man ut igjen med en hel pose full av alt mulig. Ja, kanskje til og med glemt å kjøpe det brødet.

Det ble hvertfall en veldig fin tur igjennom byen. Nyköping er jo utrolig vakkert. Jeg trives veldig godt her.

Det er jo mye fint å se på. Flotte bygninger, blomster og mye annet som gjør gåturer igjennom Nyköping utrolig koselig. Også har jeg jo også verdens beste kjæreste å dele turen med. Så vi hadde det veldig fint.

Også måtte vi en tur innom en butikk som selger bl.a koreansk mat/snacks. Der skulle vi egentlig kjøpe en sterk saus, men så hadde dem ikke den som hun lette etter.

Dem har mye spennende da. Forrige dagen var vi også innom denne butikken. Da kjøpte vi en ramune. Og hvis du ikke har smakt ramune før så er det absolutt å anbefale. De er så god. Du får dem bl.a på Neo Tokyo i Oslo.

Og når vi hadde gått igjennom sentrum, havnet vi på det stedet vi besøkte forrige gang jeg var på besøk hos jenta mi. Noen som kjenner igjen disse bygningene?

Vi gikk bare igjennom her. Det var jo ikke sånn at vi hadde planer om å besøke dette stedet, men det ble en liten gåtur for å komme til havnen. Der vi selvfølgelig måtte ta en liten pause for å spise softis. Altså den softisen der er så god. Om du er i Nyköping så burde du dra til havnen og spise der. De har også mange forskjellige smaker på kuleis, strøssel og saus.

Været var vi ikke like heldige med. Når vi var på vei bort til havnen så begynte det å regne, men det stoppet jo ikke oss fra å spise iskrem. Det stoppet heller ikke meg fra å ta noen flere bilder.

Dette bilde syntes jeg ble spesielt bra. Selvom været ikke var så fint, så ble det i allfall et veldig pent bilde av blomstene på brua og utsikten mot havnen.

Og når vi kom ut fra iskrembaren og var på vei hjem så var det 3 bittesmå kaniner utenfor en låve. De var så skjønne, men de hoppet inn i et hull i låven så fort jeg prøvde å gå forsiktig mot den. Jeg hadde så lyst til å vise dere dem, men desverre fikk jeg ikke noe bilde. De var så nydelige.

På kvelden avsluttet vi dagen med litt alkohol. En ekstra koselig kveld sammen med jenta mi.

Og i dag venter en lang biltur. Vi skal nemlig hjem til meg igjen og bruke helgen der. Så får vi se hva vi finner på når vi har kommet hjem. Vi har egentlig ikke lagt noen planer, men fint blir det uansett.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg