Noe spennende skjer fremover

Dette været er ikke til å bli klok på. Det begynte med masse snø, som dere sikkert har fått med dere. Jeg syns jo det er så koselig når snøen daler ned, men så ble det så varmt at mye av den snøen smeltet. Og nå er det så vindfullt ute at det blåser rett igjennom veggene.  Det er skikkelig kaldt i leiligheten så jeg har tent en del telys. Faktisk så hjelper det veldig mye på temperaturen fordi vi har ikke så stor stue. Så det er jo positivt selvom været ikke akkurat er så bra nå. Jeg håper det blir mindre vindfylt der ute fordi det er det været jeg liker aller minst. Først og fremst fordi det gjør at jeg ikke kan være ute. Det blåser rett igjennom meg og gjør kroppen min så vond på grunn av fibromyalgien. Også gjør det leiligheten kald i tillegg og da blir jeg som regel liggende under tepper.

Det er bra jeg har fått i meg litt frokost og trent på morgenen hvertfall. For nå har hverdagen begynt igjen og jeg har ikke besøk lengre. Jeg hadde jo venninna mi over fra fredag til lørdag og da ble det jo litt mye usunn mat og drikke. Så det var faktisk godt å komme tilbake til egg og vann til frokost. Og til dere som måtte lure så er ikke dette noe diett eller noe jeg tvinger kroppen min igjennom. Faktisk er det et valg jeg trives veldig godt med for tiden. I tillegg har jeg kunnet kose meg når jeg har hatt besøk uten å tenke at det er dårlig for kroppen eller få dårlig samvittighet fordi jeg ikke spiser sunt et par dager.

Sånn er altså det. Utenom mat så har jo tiden kommet for å så frø. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke vente helt til februar, så jeg har sådd 3 potter allerede. Dette vil komme i en video etterhvert. Også blir det å så flere frø i februar. Jeg ville bare få de frøene som tar lengst til, ned i jorden. Så får vi se hvordan det går med de fremover. Disse frøene er jeg veldig spent på. Håper de spirer og trives fremover fordi jeg gleder meg så utrolig masse. Beste av alt er at dette er bare begynnelsen. Jeg skal prøve litt forskjellig frø i år, ikke bare tomat og agurk.

Det er med andre ord mange gode grunner til å følge med på min youtubekanal. Du finner linken rett under her. Der ligger det også mange fine videoer fra før av. Husk å abonner om du ikke vil gå glipp av noen videoer. Ikke alle videoene har kommet på bloggen.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

3 kommentarer
    1. Bra at det skjer noe. Flott at du sto frem i avisa og fortalte om dine problemer. All ros fra meg og det er viktig at noen taler. Er sikker på at det er mange som tenker på deg. Dette klarte du fint og det er bra. Håper dagene går greit for deg. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg