Nettsteder for Goth

Jeg vet ikke om det er så veldig mange som leser bloggen min som kan få bruk for disse nettstedene, men jeg tenkte det kunne være gøy å dele dem med dere uansett. Det er jo mye forskjellig klær så det kan jo hende at dere finner noe fint selvom dere ikke har en goth stil. Om du liker horror så kan du finne ganske kule T-skjorter på disse sidene. I tillegg er det jo noen sider som har ganske mye pynteting osv. Om du liker litt annerledes interiør eller kanskje vil handle inn til halloween så kan du jo finne mye kult på disse sidene. Er ikke dette noe for deg så er det helt greit. Jeg har hvertfall funnet utrolig mye fint på disse sidene.

Desverre er det så å si ingen norske nettsteder som man kan få tak i alternativ stil enten det er ting til hjemmet eller det er klær, sko og accessories. Derfor måtte jeg begynne å handle fra utlandet og det er absolutt verdt pengene. Det er ikke så ofte jeg får kjøpt noe på grunn av prisen, men når jeg har muligheten så kjøper jeg ting som jeg har ønsket meg. Den lista er ganske lang, men hvis jeg kan få råd til én ting nå og da så er det helt greit for meg. Jeg må ikke kjøpe alt jeg liker. Uansett, her er nettstedene jeg har blitt glad i når det kommer til goth stilen (både hus og outfit).

1. KILLSTAR 

Dette har vært mitt favoritt nettsted når det kommer til å handle dekor til hjemmet. De har altså så mye fint. Det er dette merket jeg som har alle de stilige tingene jeg har kjøpt som er goth. Jeg har en del ting, men det er også mye jeg ikke har som jeg har veldig lyst på. Er det noe jeg ikke får nok av så er det KILLSTAR sine produkter. Som f.eks den fine kjolen og beltet på bildet under. De er også fra samme sted.

Noe jeg ikke var så fornøyd med når det kommer til KILLSTAR så var det kundeservicen. Den var elendig! Jeg hadde ventet på en chocker en stund og bestilte noe annet derfra etterpå som kom før den. Så jeg kontaktet dem og lurte på om de kunne sjekke hvor pakken min var. Når jeg fikk svar tilbake så ble jeg litt sjokkert over hvor dårlig systemet deres faktisk er. Det lå nemlig ikke en ordre på en chocker i deres system enda jeg hadde bevis på at jeg hadde betalt. Heldigvis kom den etter en stund, men jeg har blitt litt mer skeptisk på om jeg skal kjøpe rett fra KILLSTAR sin nettside. Jeg har jo handlet der før og jeg har jo fått alt jeg har betalt for. Også er det faktisk et av mine favorittmerker, men disse går også an å få tak i andre steder. Mulig jeg bare fortsetter å handle derfra bare fordi dem har mye fint.

2. Sourpuss clothing

Her er det ganske mye forskjellig. Jeg er sikker på at folk som ikke er fan av goth også hadde funnet noe de likte på denne siden. Dette er også en av mine favoritt nettsider fordi det er så mye forskjellig. Jeg har ikke handlet her (ennå), men jeg har sett mye fint som jeg kunne tenkt meg.

3. Wicked clothes

Her har jeg heller ikke handlet ennå, men man skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å kjøpe noe herfra en dag. Mulig jeg kjøper genserne derfra for dem er faktisk ganske kule.

4. Beserk

Her har dem veldig mye goth, men også mye annet. Her kan man nok finne noe selvom man ikke liker hodeskaller, witchcraft og alt sånt. Det er faktisk en del søte ting der også. Dette er en side jeg virkelig har lyst til å handle fra. De har så mye forskjellig som jeg har lyst på.

5. Kates clothing

Utenom KILLSTAR så er dette den eneste andre nettsiden jeg har handlet fra. Her kjøpte jeg gulvteppet med en svart og en hvit katt som lager ying og yang. I tillegg til flere ting. Alt er fra merket KILLSTAR, men jeg kjøpte det der. Det er faktisk mange nettsteder som har dette merket. Kundeservicen på dette nettstedet må jeg si noe om fordi det tok ganske lang tid å få pakken min, men de hjalp meg igjennom hele den tiden og sjekket at pakken kom trygt til meg. De var så utrolig hjelpsomme. Så dette er en side jeg virkelig kan anbefale. For hvis du skulle ha problemer med pakken så vil de hjelpe deg. En stor tommel opp til denne nettsiden!

Og det var altså 5 av mine favoritt nettsteder for kjøp av goth dekor og klær, men som sagt er det mye annet der også. Ta gjerne en titt om du er nysgjerrig på hva som kan være gjemt på disse nettstedene. Her har du link til alle som er nevnt over her:

KILLSTAR

Sourpuss Clothing

Wicked Clothes

Beserk

Kates Clothing

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg