Netflix og snacks

I dag dro samboeren min ned til bunnpris her nede som har søndagsåpent, bare for å kjøpe noe snacks. Han er verdens snilleste. Så han koser seg med spilling på soverommet og jeg med Netflix i stua.

Dagen i dag har gått så opp og ned. Til slutt var jeg så sliten at jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre. Det var da jeg begynte å få skikkelig sukkersug. Og hva kommer samboeren min hjem med? Bare det beste godteriet som finnes. Pringles, smash og fruktnøtt.

Lørdagen kom vist litt sent her. Vel, hvis man ser bort i fra cookiesene jeg bakte i går. Jeg skal sååå finne den oppskriften igjen og bake nye. Da skal dere få bilder og oppskrift. Desverre glemte jeg å ta bilde av dem og de ble veldig fort borte.

Så her sitter altså jeg å koser meg. Ikke akkurat de fineste bollene å ha snacks i, men de er hvertfall rosa. Det er jo noe. Her har jeg altså slått meg ned og jeg ser på en serie på Netflix. Akkurat nå var det veldig godt å ta det helt chill. Jeg klarer endelig å koble helt ut, men jeg måtte bare skrive om dette fordi det var veldig søtt og koselig at samboeren min tok seg en tur ned i butikken for å kjøpe snacks. Han er så skjønn.

Så ble det ikke noe brettspill i dag, men det gjør ingenting. Mye annet fint har skjedd. Så holde med bloggen for i løpet av kvelden vil det kommet et innlegg om nettopp det. Jeg liker å lage de innleggene med positive ting fra dagen. Det er fint å kunne skrive dem ned og dele de med dere. Selv de bittesmå gledene i livet er verdt å sette pris på.

Men nå skal jeg se litt mer på TV før noe som helst annet. Har dere gjort noe spennende i dag da? Hvordan har deres helg vært? Fortell meg gjerne i kommentarfeltet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg