Nei, jeg er ikke tynn

Denne stilen her har jeg hatt lyst til å gå med så utrolig lenge, men jeg har alltid følt meg så feit og stygg. Nå blåser jeg i det. Jeg har lyst til å gå sånn og da gjør jeg det. Også tar jeg bilde av meg selv med buksa over magen og toppen nedi buksa. Det ser faktisk ikke så ille ut som jeg trodde. Ja, jeg har en del ekstra her og der, men jeg tørr hvertfall å være meg selv.

Dette er jo en stil jeg har sett på andre og tenkt at jeg skulle ønske jeg klarte å gå sånn selv, men jeg har alltid gjemt meg bak hettejakkene og lange T-skjorter. Nå tenker jeg bare at jeg må jo få lov å kle meg akkurat hvordan jeg vil og jeg burde være komfortabel i min egen kropp.

Toppen jeg har på meg har jeg heller aldri vært komfortabel i. Jeg forstod aldri hvorfor jeg kjøpte den i første omgang. Jeg har jo aldri vært noe glad i å vise hud. Jeg har jo hatt kroppen min og ofte bare gjemt meg bort i mine egne klær. Det er jo ikke sånn det skal være. Så dette bildet er til alle dere som har dårlig selvbilde, inkludert meg hvis vi begynner å gi litt mer F*** i hva andre syns og hvordan andre ser ut og heller fokuserer på vår egen lykke så kan vi klare å kle oss i den stilen vi vil uten å føle oss ukomfortable. Vi lever i en ganske f*cked up verden der vi sammenligner oss med tynnere jenter. Bare vi kan snu på det. Hvis vi bestemmer oss for at dette gidder vi ikke mer så kan vi få det så mye bedre. Vi kan vise andre at vi er like fine. Vår kropp er like pene som alle andres. Det er ingenting å være flau over. Vis dine kurver! Enten du er tynn eller frodig så ser du bra ut. Du er sexy!

Jeg kommer til å sette mer pris på den kroppen jeg har fremover. Hvorfor skal jeg ikke det? Jeg er pen! Det er vi alle!!

2 kommentarer
    1. Hurra!!!! Sier jeg. Det er så godt når man kan frigjøre seg selv, akseptere seg selv, og bli glad i seg selv for den man er. Jeg har egne erfaringer med ikke klare være fortrolig med meg selv. Først var jeg ganske normal, litt valker som de fleste har. Så ble jeg syk og gikk ned 25 kg på kort tid. Jeg ble ekstremt tynn og så ut som anoreksi offer, følte meg ikkke vel. Alle så sin rett til kommentere, og d gjorde vondt. Så etter 5 år fikk jeg andre sykdommer som gjorde at jeg måtte ha store mengder kortison. Vips 30 kilo opp. Jeg og Christine Koth ….. Hverken jeg selv eller andre kjente meg omtrent igjen. Jeg dro til syden med denne uvante store kroppen, kvidde meg for bikini. Men jeg har datter i tenårene og fant ut jeg skal være godt forbilde, så på med bikini. D var tungt første dagen, men så følte jeg bare frigjort fra d andre måtte mene. Så med meg har vekt vært ekstremt begge veier. Du har en flott kropp og må bare ha på deg alt du føler deg vel i. Hadde jeg sett ut som deg hadde jeg vært overlykkelig, så ta det med deg i hjertet. En god klem fra Synnøve

      1. Tusen takk for at du deler din historie. Høres ut som du har vært igjennom din dose med kjipe hendelser. Jeg håper det går bedre nå og at du er glad i den du er. Tusen takk for så fine ord om meg. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Kroppen min har som sagt vært et problem hele livet så det var veldig fint å få et slikt kompliment. ❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg