Negler med prikkemønster

Jeg håper alle har en fin lørdag. Det har hvertfall jeg. Ikke bare har jeg fått slappet av og sett på plantene mine, men jeg har pakket ned klærne til turen og fikset neglene. Krysser fingrene for at neglelakken holder så lenge. Jeg skulle sagt at jeg håper neglene ikke knekker, men nå er det så mange korte negler så jeg har egentlig gitt opp. Kanskje bare få fikset neglene emine et sted så jeg slipper at de knekker hele tiden. For jeg har jo egentlig veldig lyst på lange negler. Vi får se hva som skjer. Jeg har jo egentlig millioner av planer. Bl.a tatovering til minne om Jennie og piercing i øyenbrynet, men ting koster penger.

Her er hvertfall neglene mine akkurat nå.

Neglelakken er fra IsaDora og fargene heter Maritime og Glamour White. De passet veldig godt sammen. Det syns hvertfall jeg. Og hvis du ser nøye etter så matcher jeg til og med neglene med dynetrekk mitt. Ikke dårlig. Det tenkte jeg faktisk ikke på før jeg var ferdig.

Nå må neglelakken få tørke helt så da tenker jeg at en film til kan være greit. Med litt smågodt og et glass vann skal jeg kose meg videre.

Åja, hvis dere lurer på hvordan jeg fikk disse små prikkene på neglene så var det ved hjelp av en av de jeg utvider hullene i ørene mine med. Vel, en jeg ikke har brukt og ikke kommer til å få brukt for. Før jeg begynte å utvide nå så hadde jeg jo alt utvidet for å få disse svarte piercingene til å passe. Det er ca. 1 år siden nå. Så da var det jo på tide å gjøre noe nytt. Forandring fryder.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg