Negative mennesker

Wow! For en dag. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare dette engang. Faktisk vet jeg ikke om jeg vil det engang. Det gjør vondt i magen av dette. Heldigvis har jeg ei helt fantastisk venninne som alltid er der for meg når jeg trenger henne. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten henne. Gang på gang har hun vist meg hvor fantastisk hun er. Jeg finner ikke ord, men jeg er utrolig takknemlig for at hun er der i slike stunder som nå. Alle skulle hatt ei sånn venninne som henne. Hun er det beste menneske som finnes.

Jeg har ikke lyst til å snakke om hva som har skjedd i dag. Det bare føles så vondt. Noen mennesker forstår bare ikke at ord kan såre. Den beste måten for å unngå noe sånt igjen er å holde avstand fra dem som forårsaker smerten. Ja, jeg er et menneske og jeg kan faktisk bli såret. Sjokk!? Vel, noen folk forstår vist ikke det. Det virker som at noen mennesker tror de er perfekte og ingenting dem sier kan såre andre. De mener jo ikke noe vondt med det, så hvorfor skal noen bli såret da? Det sårer kanskje ikke deg om noen hadde sagt det til deg, men andre kan faktisk bli såret.

Helt ærlig vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med dette. Jeg prøver å fjerne alle menneskene i livet mitt som sårer meg eller gjør livet vanskelig for meg, men det dukker alltid opp ting. Er det virkelig så mye å be om at menneskene rundt meg ikke lager drama og slenger dritt hele tiden!? Det er så slitsomt når jeg prøver å jobbe med meg selv også blir jeg bare dratt ned igjen. Så ja, i dag har jeg hatt en dritt dag! Jeg har grått, følt meg så jævlig inni meg at tankene begynner å spinne i hodet mitt. Jeg er drittlei av mennesker som bare er negative og ikke bryr seg om andre enn seg selv.

Ja, jeg er sint og lei av alt som bare fortsetter å skje med meg. Mennesker som holder meg nede hele tiden og får meg til å føle meg sånn som nå. Det er ikke rettferdig. Her jobber jeg som bare F for å gjøre livet mitt bedre. Jeg kjemper en daglig kamp med meg selv for å bli bedre og alle vet jo det. “Alle” vet at jeg er følsom, mye utslitt og er midt oppi et helvete. Allikevel er det mennesker der ute som stadig gjør livet mitt vanskelig.

Derfor har jeg ikke blogget så mye i dag. Disse menneskene suger ut alt humøret og energien. Jeg fatter ikke at noen mennesker ikke ser hvordan de faktisk oppfører seg og at de ordene sårer. Nå har jeg hvertfall fått nok og vil bare få alt dette på avstand. Det kveler meg og sånn vil jeg ikke ha det.

Kommentarer på bloggen kan jeg håndtere, men ikke dette. Jeg orker ikke enda en dag ødelagt på grunn av slike mennesker. Ikke går det an å prate med dem om det heller. Det blir jo aldri noe annerledes uansett. Så når ord ikke fungerer så er det bare en ting igjen og det er handling. Utrolig kjipt, men jeg vil ikke la noen ødelegge humøret mitt, dagen min og psyken min.

Jeg måtte bare få ut disse tankene nå. Det var så tungt og slitsomt. Dagen i dag har vært så vond. Så går det altså akkurat nå. Ikke veldig bra, men jeg prøver å tenke positivt allikevel.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg