Nävekvarn

Jenta mi tok meg med til stedet hun vokste opp. Og der var det virkelig vakkert. Dette er faktisk et sted man kan reise til om man ønsker en litt mer avslappende ferie. For her var det både campingplass, badested og turmuligheter for alle. Det var også en stor båtplass for dem som kjører båt. Så ja, det var virkelig et vakkert sted. Selvfølgelig måtte jeg ta masse bilder og vise dere hvor flott det er der.

Skäret:

Vi gikk litt rundt på brygga og kikket. Jeg fikk se på vakker utsikt og kjente sjøluften. Etter det gikk vi over til Skäret. Og der var det mye å se på. Først gikk vi over broene, bort til øya, så var det stier rundt i skogen og over på steiner og berg. Der fikk jeg se flere fine plasser å sitte og en helt magisk utsikt som kan gi hvem som helst ro i sjela. Tenk å kunne ta med campingvogna til dette stedet, gå turer langs vannet og grille på øya. Altså det høres jo helt perfekt ut.

Bolaget:

Etter å ha sett øya, ble det en liten kjøretur. En tur bort til en annen badeplass. En badeplass som jenta mi pleide å dra til da hun bodde i Nävekvarn. Det var fint å se hvor hun vokste opp. Vi dro rundt og hun viste meg både skolen hun gikk på, huset hun bodde i og mye mer. Neste gang må det jo bli min tur til å vise henne hvor jeg vokste opp og hvor jeg brukte mest tid.

Om du vil se mer som dette burde du følge bloggen på Facebook HER. Du kan også følge meg på Instagram HER for ennå mer bilder og videoer. Ikke glem å sjekke story og mine høydepunkt på profilen min. Der kommer det masse spennende.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg