Naturens skjønnhet

Det ble virkelig en god dag, en god dag jeg faktisk trengte nå. Jeg har jobbet masse, men jeg har også hatt det veldig fint med å se på youtubevideoer og bare slappet av også. Nå har jeg ikke sett noe på youtube på en liten stund og det var plutselig veldig mange videoer av folk jeg følger som jeg ikke har fått sett ennå. Så da tok jeg meg tid til det i dag. Også kommer jeg nok til å se litt mer etterpå, men jeg har akkurat blitt ferdig med en del jobbing etter å ha ryddet alt på mitt nye kontor. Nå ser det fint ut og jeg er faktisk veldig fornøyd. Jeg mangler selvsagt en god del. Blant annet trenger jeg fortsatt kurvene til benken, men sånt får jeg fikse når jeg har råd og vi har muligheten til å kjøre til IKEA. For det er ikke akkurat en liten svipptur. Ikke at det haster. Jeg er veldig fornøyd med at det bare er sånn som nå for en stund fremover.

I tillegg til alt det andre jeg har gjort i dag så tok jeg med meg kameraet mitt ut og fikk tatt noen naturbilder. Så jeg tenkte jeg skulle vise dere noen av dem.

Skyer er noe av det mest spesielle som finnes. Så mange nyanser, skygger og lys som skyene har. Det er så vakkert. Også gir det jo en utrolig nydelig bakgrunn til naturen, men de er også veldig vakre for seg selv. Om man bare fokuserer på skyene og himmelen så finner man noe veldig vakkert. Enten det er en nesten skyfri himmel på en solfylt dag eller det er en nydelig solnedgang så vil skyene være flotte å se på. Det er så fascinerende å se på. Jeg har bare lyst til å ta på dem. Rett og slett ekte skjønnhet.

Også er jeg veldig glad i nærbilder av alt mulig. Noe dere kanskje har skjønt for lenge siden, men det å kunne zoome inn på toppen av et tre eller noen bær som henger øverst på en gren er utrolig gøy. I tillegg er det jo ekstra fint når dagens siste sollys treffer helt perfekt. Å få fanget det på et bilde viste seg å være litt vanskeligere, men det ble ikke så verst. Nydelig er det uansett fordi det er en del av naturen.

Og med disse bildene tar jeg fri fra jobb for i dag. I morgen skjer det jo utrolig mye og det trenger jeg å være kalr for. Utrolig mye som skjer og jeg har masse jobb som venter når jeg står opp i morgen. Heldigvis kan jeg slappe av med youtube og nyte et par timer på sofaen før leggetid. Som jeg forhåpentligvis ikke glemmer bort og blir oppe til langt på natt igjen.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

4 kommentarer
    1. Bra at du har gode dager for tiden. Det er fint i skogen utover nå med fine farger. Det er tidlig men kan unne meg littsøvn til før jeg må opp. Siste dagen før ferien for min del så det er en god tanke. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg