Naturen i regnvær

De siste dagene har jeg vært utslitt og ikke orket noe. Det førte til at jeg ble skikkelig deprimert og humøret mitt ble deretter. Så for å føle meg bedre og ikke la humøret mitt gå utover samboeren min så gikk jeg meg en tur ut. Det regnet og jeg hadde ikke paraply, men det var så mye bedre enn å sitte inne. Jeg trengte virkelig denne turen. Etterhvert som humøret lettet så kjente jeg at kroppen min også ble bedre å ha og gjøre med. Det hjelper å gå i skogen.

Og selvfølgelig tok jeg jo noen bilder med mobilen min. Det er ikke tur uten noen bilder. Så her er noen av bildene jeg tok på dagens tur.

Selvom det var en ganske grå og regnfull tur så ble det ganske mange fine bilder da. Turen i seg selv var også veldig fin. Det var virkelig godt å komme seg ut og bare nyte naturen. Ragn eller sol er det samme for meg. Naturen er like vakker uansett.

Nå kommer jeg til å ligge under dyna og se på Lucifer. Jeg fortjener å hvile etter en tur på 4 km. En veldig flott og lang tur, men kroppen er veldig glad for å være hjemme igjen. Det var også veldig deilig å kunne ta av seg den våte hettejakka. Jeg er veldig glad for at jeg tok den turen i dag. Dette trengte jeg virkelig!

Ikke glem å følge facebooksiden HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg