Naturbilder

Vinteren er kald og mørk, men når man ser litt ekstra etter så er det ganske mye spennende som skjer der ute. Naturen sover aldri. Det er alltid noe som skjer der ute og jeg vil vise dere. For når man bruker litt tid så finner man ganske flotte detaljer i naturen som er nydelig på bilder. Det er snø overalt, men det er allikevel en god del ting som man kan se. Det er jo ikke sånn at når snøen kommer så blir hele naturen borte. Nei, det er faktisk sånn at naturen alltid er der og den viser seg fra sin beste side uansett årstid. Så til alle dere som stresser rundt i disse juletider: stopp opp og nyt den flotte utsikten. Her er bildene jeg tok utenfor huset. Og jeg må jo si at jeg ble ganske fornøyd med disse bildene.

Bildet kan inneholde: utendørs
Bildet kan inneholde: tre, himmel, plante, natur og utendørs

Bildet kan inneholde: tre, himmel, natur og utendørs

Bildet kan inneholde: himmel, tre, utendørs og natur

Bildet kan inneholde: himmel, natur og utendørs

Det blir ganske fort mørkt om tiden, men jeg prøvde så godt jeg kunne å få noen fine bilder til tross for at lyset ikke var min beste venn i dag. Jeg håper dere likte dem. Kanskje dere også får lyst til å ta noen bilder å legge på deres blogg. I såfall kommenter under og link til ditt innlegg! Jeg vil se noen naturbilder dere har tatt!

Nå skal jeg dra en liten tur på senteret med venninna mi og så skal vi sette i gang med runde 2 av konfektlaging.

Hvilket bilde likte du best?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg