Nattmat/frokost

I natt har jeg jobbet litt mer med bloggen og planleggingen begynner å bli ferdig. Jeg har som sagt notatbøker med idéer og en hel plan ferdig for hvordan jeg ønsker at dette året skal bli for bloggen. I tillegg har jeg sett på Jake sin livestream og lagd litt nattmat/frokost til samboeren min og meg siden han våknet ganske tidlig i dag. Så jeg stod å stekte flesk og egg til oss. Det var godt helt til saltet gikk inn i såret på leppa mi.

Ja, over her ser dere altså min nattmat (for jeg har ikke lagt meg ennå). Det er så lenge siden jeg har spist både stekt flesk og egg så det var ekstra godt nå. Grunnen til at vi hadde flesk og ikke bacon er fordi for det første har vi ikke bacon og for det andre hadde jeg tatt det opp til middag, men jeg klarer å finne på noe annet til middag. Mat må man jo ha uansett så enten vi spiste det til frokost eller middag er jo det samme. Godt var det hvertfall. Jeg syns det er så koselig å kunne lage noe ekstra godt til frokost når jeg har ork til det.

Nå tenkte jeg at jeg skulle få meg litt søvn. Jeg er ganske trøtt og sliten etter en lang, men fin dag. Forhåpentligvis får jeg sove. Det hadde jo vært supert fordi etterpå kommer det varer fra MENY som jeg må rydde inn. Så vi får se hvordan det går. Resten av dagen har jeg egentlig ikke planlagt, men jeg har hvertfall lyst til å se på en film i løpet av dagen også håper jeg å få tatt noe av oppvasken sånn at det blir ryddig på benken og klar til å bake.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg