Nattinatt

Etter å ha spist middag så ble jeg ganske dårlig. Jeg ble liggende med vondt i magen og utmattelse. Det føltes absolutt ikke bra, men heldigvis føler jeg meg bedre nå. Takk og lov for dagen i dag har ikke vært den beste. Så derfor tenkte jeg at det kanskje var på tide å slappe av og prøver å sove litt. Kanskje jeg er klar for en ny dag i morgen.

Jeg har bestemt meg at det ikke blir noe tur til Jessheim på fredag. Som forrige fredag så klarer ikke kroppen min den turen. Faktisk har jeg mer enn nok med ting som skjer her. Med middag og dobesøk så har kroppen min faktisk slitt seg helt ut. Det finnes ingen krefter igjen nå så det skal bli godt med litt søvn.

Det eneste som egentlig gjenstår nå er å krysse fingrene og håpe at jeg får en god natt søvn og er klar for en ny dag i morgen. Jeg har allerede tatt opp kjøttdeig til chili con carne så det må jeg jo ha energi nok til. Det er ris i den, men disse posene har vi allerede kjøpt så de må jo spises opp. Så får jeg heller kutte ut ris helt når de er spist. Jeg kommer så klart til å spise veldig sjeldent slike gryter, men det stod at i små mengder så skal det gå greit. Så da får vi håpe at det går greit med chiligryten i morgen. Jeg vet ikke hvordan det er med krydder og sterke ting, men det finner vi ut av. Det står hvertfall ingenting om krydder på noen sider annet enn salt. Forhåpentligvis går det greit, men nå skal jeg hvertfall ta kvelden. Nattinatt alle sammen!

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg