Natta

Siden det kommer en dag i morgen og jeg er ganske utslitt, får jeg heller gjøre resten av det som gjenstår i stua da.  Jeg var så utslitt etter å ha lagd middag at jeg sovnet, mens samboeren min stod og skyldte oppvasken. Så da ble det ikke gjort noe mer, men jeg er allikevel veldig fornøyd med dagens innsats. Det ser så fint ut her, så da fortjener jeg en god natt søvn.

Nå har det faktisk gått i ett her siden kl.11:30 og helt frem til kl.17:00. Det syns jeg er ganske bra. Jeg har både fått unna masse husarbeid, men også en del jobbing. Så da skal jeg bare gjøre meg klar til å sove og så er denne dagen kommet til en ende.

I morgen kommer det til å bli enda en travel dag. Jeg skal bli ferdig i stua, men også få tatt all oppvasken. Også kommer det jo en del innhold på bloggen og youtube. Med andre ord er morgendagen ganske travel. Videoen til youtube er ferdig redigert, bildene til planteoppdateringen er tatt og det kommer en ny oppskrift i morgen.

Det som gjenstår å gjøre er å finne oppskrifter som jeg kan få bakt i løpet av helgen. Og bake må jeg for ellers har jeg ikke en oppskrift på mandag og det går jo ikke. Så da er det bare å jobbe og gjøre husarbeid om hverandre i morgen, men nå kjenner jeg at øynene ikke lengre klarer å holde seg oppe, så da får jeg få meg litt søvn.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg