Når man sover hele dagen

Nok en dag har gått og de fleste er trøtte/slitne etter en lang dag. Vel, jeg er ikke en av dem. Fordi hodet mitt klarer jo ikke sove om natten så jeg har faktisk sovet nesten hele denne dagen. Så dagen min starter faktisk nå. Jeg har fått i meg litt mat og er klar for en ny dag/natt. Skulle nesten tro jeg var vampyr om vinteren sånn som døgnet mitt snur, men det kommer som regel tilbake til det normale når våren og sommeren kommer med varmen sin. For fy søren det har vært noen kalde dager her inne i det siste. Så i går kvelden og natt så tente jeg en del stearinlys for å få opp varmen. Og derfor tenner jeg sjeldent telys om sommeren fordi det blir alt for varmt her.

Uansett… Jeg hadde det utrolig koselig. Det ble ikke gjort så mye, men jeg hadde en fin kveld/natt med levende lys og tv. Så det var hvertfall en super fin tid, selvom jeg hadde byttet bort alt det mot litt søvn. Ja, man må jo gjøre det beste ut av tiden og det gjorde jeg. For selvom jeg ikke orket noe og jeg konstant hadde lyst på noe godt å spise, så hadde jeg det hvertfall koselig i stua alene. Den største grunnen til at jeg sitter mye alene er jo fordi samboeren min sover når jeg er våken og omvendt, men når begge er våkne så finner vi på noe koselig sammen. Som f.eks i stad da vi satt å spilte yatzy og ventet på at maten skulle komme. I dag ble det nemlig fastfood. Det er lov det. Fredag er jo kosedag.

Nå tenkte jeg å slappe litt av fordi jeg er egentlig ganske sliten. Jeg skjønner ikke hvorfor, men det er vel ikke meningen at man skal forstå. Så jeg har planlagt en helt rolig og avslappende kveld også får vi se om jeg føler meg litt bedre i løpet av natten. Det er lov å håpe. Uansett blir det nok bra fordi jeg føler meg mye bedre enn jeg har gjort. Og selvom desember var en grusom måned så trenger jeg jo ikke å dra det med meg inn i januar. Så jeg gjør så godt jeg kan og tar en time av gangen. Derfor blir det litt tv nå også får vi se om jeg kanskje kan gjøre noe annet litt senere.

Hvordan har din dag vært? Gjort noe fint?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg