Når man føler seg god nok

Etter å ha sovet litt dårlig så begynner en ny dag. Det er jo noen ting som jeg ønsker å få gjort i dag. Den ene tingen er å få hengt opp bildene sånn at dere får se hvilke bilder jeg valgte ut til meg selv. Og så håper jeg å få bakt noe i løpet av dagen sånn at jeg kan komme med en oppskrift til dere. Så det er planen for i dag. Hva jeg orker å gjøre er en helt annen sak. Denne natten har jeg som sagt ikke sovet så godt, men jeg skal prøve å riste av meg den trøtte og slitne følelsen sånn at jeg kan komme i gang med det jeg har planlagt.

Ellers så har jeg lyst til å vise dere hva jeg fikk i posten i går. Fordi det jeg fant i posten var så utrolig koselig. Det var et kort fra ei som leser bloggen min. Hvordan vet jeg det? Jo, fordi det stod i kortet at hun kommer innom her av og til. Det som virkelig gjorde dagen min, som stod på dette kortet var “Takk for at du er du” og “Du gjør en god jobb”. Når jeg får slike tilbakemeldinger så gjør det meg så utrolig glad. Enda et kort jeg kommer til å ta frem om jeg har en dårlig dag. Så tusen takk for et vakkert påskekort som virkelig gjorde dagen min så utrolig bra. Her er det nydelige kortet (eller tag heter det jo egentlig) som lå og ventet på meg i posten i går:

Jeg blir så fort rørt når noen gir meg fine kommentarer på bloggen eller jeg er så heldig å få en slik oppmerksomhet i posten. Alt Jeg får av dere blir satt veldig stor pris på. Så tusen takk til alle sammen gir meg flotte tilbakemeldinger og alt sånt. Det gjør dagene mine så mye bedre og jobben min også mye lettere. For det er jo ikke en selvfølge at noen skal lese bloggen min og hvertfall ikke komme med flotte tilbakemeldinger. Så hver gang jeg ser at dere kommenterer så gjør det meg veldig glad. Jeg vil bare at dere skal vite at alle her blir satt pris på og jeg er så takknemlig for at jeg får ha en så utrolig fin jobb som dette her. Deres nydelige ord får meg til å glemme de kommentarene som ikke er så fine. Så tusen takk for all støtten! Fordi dere er grunnen til at jeg legger så mye tid og energi inn i bloggen. Man kan vel si at det er dere som gjør bloggen min så bra.

Så i dag skal jeg altså prøve å få hengt opp bildene jeg har fått, lagd et innlegg her på bloggen sånn at dere får se hvilke bilder jeg plukket ut. Etter det skal jeg sette meg ned og lage en oppskrift, bake og skrive et innlegg om det også. Det er med andre ord ganske mye som står på dagsplanen. Kommer jeg i mål med alt dette i dag så skal jeg ta resten av dagen på sofaen hvertfall. For det er ganske mye jobb for ei som ikke føler seg så opplagt, men det kan jo hende at jeg føler meg bedre bare jeg får satt i gang.

Hvis du ikke vil gå glipp av noe av dette så kan du følge bloggen på facebook HER.

3 kommentarer
    1. Det var en ting når man finner slike ting i posten. Det er bevis på at det er mange som leser bloggen din. Veit du hvor mange som leser den? Ute er det regn men jeg må snart ut en tur uansett. Ha en fin dag.

      1. Det er en del flotte mennesker som leser bloggen min. Jeg vet ikke hvor mange faste lesere jeg har og lesertallene går veldig opp og ned, men vi er snart 500 medlemmer på facebook gruppen og det er veldig stort for meg. Verdsetter hver eneste en av dere flotte lesere. ❤😊

    2. Hei 🙂 Eg har ein litt sånn bratt bakke-start i dag òg. Eg elskar mine frilaurdager og prøver å starte dagens oppgaver tidlig. Men når Gulli-pusekatt vil ut kl 04 (er ikkje aktuelt med katteluke) blir liksom sammenhengande søvn øydelagt og min tidlige start utsettes til dagen etter. Ute er det pr no overskya, opplett, men med kald vind. Eg har kun vore ute for å mate Klara og Valentin (kaniner) og observert stauden Helleborus på veg opp av jorda. Har bestemt meg for at eg blir inne i dag og lager nokre fleire tag’s til lokal utlevering <3
      Eg e so glad du likte din. Man kan liksom ikkje bli lei seg av gule og klare farger. Ogso den skjønne harepusen då. *smelt* Ønsker deg ein god dag videre. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg