Når det forblir ryddig

En ting jeg bare må skryte av er at vi har klart å holde tvbenken helt ryddig. Når husker ikke jeg nøyaktig når jeg satt maleriet på plass oppå tvbenken, men det er hvertfall så lenge den benken hsr vært ryddig. Ingenting har blitt lagt her. Ikke noe rot som ødelegger den fine pynten jeg har satt der. Altså jeg er imponert og veldig stolt av oss begge to. Jeg lagde en regel og den er faktisk blitt holdt.

Når det kommer til kjøkkenet og stuebordet så har vi en lang vei å gå, men dette er jo en veldig god start da. Jeg er så glad for å se at det går an. Også blir det jo mye koseligere. Jeg liker å ligge og se på maleriet som står der. Da er det fint om det ikke står noe rot i veien.

Som dere ser over så er det ganske ryddig. Neste steg må vel være å holde stuebordet ryddet, men det er så vanlig. Først så spiser man frokost, så er det middag. Kanskje man drar med seg en kjekspakke eller en kurv jordbær. Også er det Macen, kameraet, en bok, en blyant, en strikk, et glass vann. Ja, det er alltid et eller annet. Det går ikke an å pynte på bordet f.eks. enten så blir det masse ting som ligger ved pynten eller så mye pynten flyttes. Derfor hater jeg stuebord. Det er bare oppbevaring til masse surr uansett. Jo mer plass man har, jo mer rot blir det. Så mye unødvendig rot som havner på stuebordet. Jeg blir sprø.

Nå er det jeg som er den verste til å rote på stuebordet fordi det er jeg som bruker stua mest. Her har jeg p-pillene, boka, en saks, ei klype til håret, kontrollen til tv og PS3. Ja, også ligger kameraet fremme fra i går. Noen ganger gir jeg opp meg selv.

Men la oss nå fokusere på det positive også kan man gjøre noe med alt det andre etterhvert. Det eneste som er litt kjedelig er jo veggene i stua, men sånn er det å leie. Når vi får oss noe eget så blir det definitivt bilder på veggene. Jeg har alltid hatt lyst på et lerret hengende over sofaen. Maleriet på tvbenken kommer til å stå sånn for alltid tror jeg. Det passet så utrolig godt inn med alt sammen. Nå vet jo ikke jeg hvordan det kommer til å bli når vi flytter herifra. Jeg vet hvertfall at hvis stua er stor nok så vil jeg veldig gjerne ha en hylleløsning med tv i midten. Da blir jo denne benken satt et annet sted, men vi får se hva som skjer når den tid kommer. Akkurat nå bort vi her og bildet har fått sin plass.

Når det kommer til det andre maleriet så har jeg faktisk ikke fått det på plass enda. Vi fikk jo 2 malerier etter pappaen til samboeren min da han gikk bort. Så jeg får vel prøve å hvertfall få det åå plass i løpet av helgen om ikke noe annet. Jeg vet hvor det skal. Jeg håper bare det blir fint der. Det er såpass stort så det er begrenset hvor vi kan ha det. Og vi kan ikke bare skru skruer i veggen for å henge det opp heller. Jeg får krysse fingrene og håpe det passer fint der jeg har tenkt. Når jeg endelig har fått det på plass så skal dere få se det også. Det har bare gått i glemmeboka også har jeg vært dårlig nå, men forhåpentligvis blir det bedre nå snart.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg