Nå skal også jeg sove litt

Da ligger jeg å skal sove. Jeg er egentlig ikke trøtt, men søvn må man jo ha. Så hadde jeg jo lovet dere en liten oppdatering på hvordan dagen min har gått. Derfor tenkte jeg å ta en liten stund før jeg skal sove til å blogge litt. Forhåpentligvis vil temperaturen synke litt i rommet for den har blitt utrolig høy nå. Litt for høy, selv for meg. Så da var det bare å sette på vifta og håpe på det beste.

De fleste av dere har vel allerede lagt dere så dette blir jo egentlig en oppdatering av gårsdagen. Uansett så var den veldig rolig. Det var jo også planen. Jeg kjente at kroppen min faktisk ikke var i stand til å gjøre noe. Så jeg brukte dagen foran tv slik jeg fortalte dere. Formen er fortsatt like ille  men jeg fikk i det minste hengt opp klesvasken jeg hadde satt på. Utenom det skjedde det ingenting.

Så da kan jeg heller fortelle dere hvordan det har vært å være i dårlig form. For meg er dette en ting jeg har opplevd i mange år, men det er jo selvfølgelig like kjipt ennå. Dessuten føles det verre for hver år, men om det er tilfelle kan jeg ikke si helt sikkert. Det har hvertfall blitt tyngre for meg å takle alt dette. Så i dag ble jeg faktisk irritert og ba det om å stoppe fordi jeg følte at jeg ikke klarte å bevege meg på grunn av utmattelse. Med andre ord har det vært ekstra tøft i dag.

Da er det vel bare å håpe at det blir litt bedre når jeg har fått sovet litt. Jeg holdt nesten på å sovne flere ganger i løpet av dagen. Det var så ille at jeg ikke engang klarte å følge med på tv og til slutt måtte skru av. Hvordan jeg har klart å holde meg våken til nå er ikke godt å si, men nå håper jeg at hodet tar en pause og kroppen får ladet opp. For dette har virkelig vært en vanskelig dag.

Så hva var bra med denne dagen? Siden denne dagen var ekstra vanskelig vil jeg se hvor mye positivt det var i løpet av dagen.

* Jeg fikk vasket og hengt opp en klesvask

* pølse og brød til middag som smakte utrolig godt selvom jeg var litt matlei og ikke hadde lyst på noe.

*åpnet opp døra og snakket med de som stod der selvom kroppen skalv av utmattelse og angst.

Alle gode ting er 3. Jeg er veldig fornøyd med alt det positive jeg har klart i dag. Særlig den siste fordi jeg har såpass sterk sosial angst og den blir selvsagt verre når jeg er sliten. Så det å faktisk stå og ha en samtale med denne mannen syns jeg er veldig stort. Særlig fordi det var en ganske lang samtale også.

Men nå skal jeg sove og håper at morgendagen blir litt bedre. Hvertfall såpass at jeg klarer å reise meg og lage frokost med te og full pakke. Det savner jeg litt nå. Jeg har lyst på te til frokosten. Så da er det vel bare å krysse fingrene og håpe på det beste.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg