Nå er det lov å være utslitt

Jeg kjenner at energien sakte, men sikkert forsvinner fra kroppen. Det verker i skulderen og opp i nakken. Så da får man prøve å ta det litt med ro. Nå har vi spilt litt brettspill og hatt en veldig fin kveld her sammen. Da er det greit å kunne legge seg litt nedpå og slappe av også.

Det begynte egentlig med at jeg hadde lyst til å bake, men etter bare en kort stund kjente jeg at jeg bare sank sammen og mistet lysten. Uten noen spesiell grunn ble jeg skikkelig sliten. Da er det best å ta det litt rolig. Jeg tror kroppen så i fra at nå er det på tide å roe litt ned. Greit å kanskje lytte til kroppen nå.

Jeg har jo vært mye i aktivitet og har ikke spist så veldig mye i dag heller. I dag har vært greit med energi, men lite matlyst. Også måtte vi faktisk løpe til bussen når vi var i sentrum i dag. Det var så vidt vi kom med på bussen. Det tror jeg ikke var veldig bra for kroppen min. Neste gang venter jeg heller i 30 minutter enn å slite meg helt ut. Det er virkelig ikke bra for kroppen min.

Nå har jeg brukt Zpikes i hele dag da så jeg har jo ikke hatt noe særlig vondt før nå. Som regel verker det jo i hele kroppen etter en sånn tur. Det syns jeg er utrolig godt med å bruke Zpikes. Jeg blir utslitt, men det gjør faktisk ikke grusomt vondt i kroppen min. Litt kjedelig at det koster penger for at jeg ikke skal ha vondt, men jeg er jo langt fra alene. Mange tygger smertestillende hver dag.

Jeg må si jeg er veldig glad for at jeg kom over Zpikes. Det har hjulpet meg på mange måter. Også må jeg bare lære meg selv å ikke pushe det for langt. Da ender jeg opp sånn som i dag. For Zpikes er jo ikke noe mirakel. Det hjelper, men ikke uten grenser. Men for meg er det en stor forbedring når jeg tar på Zpikes. Jeg kan faktisk fungere hjemme etter en gåtur. Det blir spennende å se om det går like bra etter en tur i Oslo eller om det ligger mest på psyken. Det blir vel en stund til enda, men det blir spennende når den tiden kommer.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg