Nå blir det orden

En ny dag er her. Veldig grått vær ute, men det er jo det samme. For i dag skal jeg fortsette inne. Det er nok av rot som må ryddes i og klær som må vaskes. Så jeg hadde allerede planlagt denne dagen. Jeg er så lei av rot så det skal bli godt å få ryddet litt til i dag. Til slutt kan man faktisk se en ende på dette rotet. Med alle pappeskene, klesposene og isoporen borte så er veldig mye gjort, men det er jo ennå mye som gjenstår. For eksempel må skoene settes pent, noe mer rydding på gulvet, støvsuge og tørkestøv. I tillegg må benken i gangen ryddes for der har det havnet en del klær. Målet mitt for dagen i dag er derfor å få det helt ryddig i gangen. Det skal jo gå greit med tanke på hvor langt jeg kom i går. Også skal det bli godt å bli ferdig med det. Rotet i gangen har plaget meg veldig mye uten at vi kunne fått gjort noe med det. Fordi pappen har tatt opp masse plass i gangen så har jeg ikke orket å gjøre noe annet der heller. Derfor blir det en skikkelig opprydning nå i helgen. Endelig!

I tillegg til rydding og vasking her hjemme så skjer det jo noe på bloggen også. Vi har jo kommer til søndagen, den siste dagen i uken. Det betyr at jeg kommer med ukens middager her på bloggen. Og for en uke det har vært. Så mye god middag. Kanskje litt inspirasjon til dere også. Vi har virkelig koset oss denne uken og hatt så mye godt til middag. Denne gangen gleder jeg meg skikkelig til å vise dere, men jeg har jo fortsatt en middag igjen å lage. Så det innlegget kommer ut i kveld.

Ja, slik ser altså dagen ut både for meg her hjemme og for bloggen. Neste uke begynner eksperimentet. Jeg gleder meg faktisk skikkelig til å prøve ut denne matplanen jeg har satt opp. Det er mye jeg ikke har smakt før som blir veldig spennende. Jeg har også noen oppskrifter som jeg kommer til å dele med dere etterhvert. Også vil det så klart komme et innlegg med ukens middager på slutten av neste uke, men det blir ikke så variert som denne uken. For hvor mye spennende kan man egentlig lage når man nesten ikke kan spise noe. Så denne uken som kommer vil det bli veldig ensformig, men jeg prøver allikevel å finne variasjoner. Dette vil nok gi mer mening når jeg kommer med oppsummeringen. Jeg må si at jeg er veldig spent på om jeg kommer til å like mye av det eller om jeg kommer til å slite med å ha lyst på noe annet. Det får tiden vise. Heldigvis er det bare en uke, så hvis jeg ikke liker det er det bare å holde ut en uke og gå tilbake til normalt. Jeg håper allikevel det er noe av dette jeg kan bruke i min hverdag fremover. Da er det vel bare én ting å gjøre, krysse fingrene og håpe på det beste.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg