Nå blir det bra

Jeg sitter her og skal spise litt etter å ha vannet plantene og plukket litt tomater fra plantene i vinduskarmen. Dagen har vært ganske stille til nå, men jeg tenker at jeg skal prøve å få gjort litt i løpet av dagen. Også har jeg jo en veldig god middag som skal lages i dag. Dette får dere hvertfall se til søndag fordi da skal jeg begynne med ukens middag igjen. Som jeg har sagt tidligere så har disse middagene ikke vært så veldig mye å skryte av de siste to ukene, men nå skal det bli bedre.

Jeg tenkte faktisk å sette meg ned og skrive en middagsplan. For når vi har en plan på hva vi skal ha så er det mye lettere å få lagd den middagen. Så det tenkte jeg at jeg skulle gjøre i dag. Nå som jeg har kommet langt med planlegging for spooky season så er det litt tid til andre ting. Jeg har nemlig funnet mange gode idéer til oppskrifter bl.a og noen andre spennende prosjekter som kommer i september og oktober. Med andre ord er alt under kontroll der.

Det begynner å bli bedre oversikt og kontroll på jobben nå, men det er ikke så rart etter mange timer med arbeid. Her ligger man ikke på latsiden, for å si det sånn. Og det føles veldig godt å få tatt igjen en del arbeid som ikke ble gjort forrige uke. Så da er det bare å fortsette den gode jobben fremover og så blir det noen skikkelig bra måneder for både bloggen og youtube. For resten av året gleder jeg meg veldig mye til. Det er så mye som skjer. Særlig nå som planleggingen er så å si ferdig. Da er det egentlig bare å gjøre ting fremover som f.eks baking og håpe at dere syns dette er like moro som meg.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg