Myggstikk, lese bok og sove

Jeg ligger her og holder på å klø meg til blods. Når jeg var på dagens tur så fikk jeg en del plagsomme mygg mot meg, men jeg trodde ikke det var så ille. Bak på leggen har jeg sikkert blitt stukket 15 steder. Jeg ser ikke ut. Ikke klarer jeg å la være å klø heller. Aloe Vera hjelper i 5 minutter og så klør det igjen. Jaja, sånn går det når man tar seg en langtur i skogen. Man kan ikke forvente noe annet enn å bli spist opp av mygg da.

Jeg prøver allikevel å distrahere meg. Så jeg tok frem boka mi og begynte å lese igjen. Det er ikke veldig mye igjen av boka nå. Bra jeg har mange flere bøker å lese. Uansett, det ble til slutt litt for slitsomt for øynene mine. Derfor tenkte jeg at det kanskje var på tide å legge vekk boka. Kanskje jeg skal prøve å sove litt. Øynene mine orker hvertfall ikke mer lesing i kveld, men definnetivt mer i morgen. For som jeg har sagt flere ganger tidligere så er det en veldig bra bok og jeg har lyst til å se hvordan den ender.

Tven er slått av og jeg er egentlig veldig klar for å slappe av, hvile øynene og få meg litt søvn. Jeg ligger jo allerede her å gjesper så det sier vel kanskje sitt. Det har hvertfall vært en fin dag. Det var veldig godt å komme seg ut. Jeg fikk gått 4 km i skogen. Det hjalp utrolig masse på humøret, kroppen og energien. Også fikk jeg plukket en liten bukett til samboeren min. Jeg syns det var skikkelig koselig, kunne gjøre noe fint for han. Håper den gir han like mye glede som turen gav meg.

Men da tenker jeg at jeg runder av her. Ikke glem å følge bloggen sin facebookside HER. Der legger jeg ut linker til alle innleggene mine. Slik slipper du å gå glipp av noe. Du kan gå igjennom gamle innlegg om du ønsker det. Det er på facebooksiden du får vasler om alt som skjer her. Og med det sier jeg god natt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg