Mye som skjer

I dag ble ikke bloggen førsteprioritering fordi jeg hadde en god del andre ting som måtte gjøres. Bl.a måtte jeg sminke meg og få filmet resten av youtubevideoen som skal ut i morgen. Jeg var også ute for å sjekke plantene. Det forteller jeg dere mer om i morgen, men jeg kan si såpass at det har vært ganske mye vind ute de siste dagene. I tillegg trengte jo alle plantene litt vann, så jeg har vannet dem med det samme. Og DA er jeg ferdig med ting som absolutt MÅ gjøres. Nå kan jeg slappe litt mer av, men i løpet av dagen må jeg også få tatt bilder til planteoppdatering som jeg gjør hver torsdag. Jeg føler det er enklere å gjøre sånne ting dagen før for da har jeg ikke like mye å gjøre på fredag.

Slik har altså dagen i dag vært hittil, men jeg vil fortelle litt om dagen i går også. Det var noe som skjedde i går som gjorde at jeg ikke fikk blogget på kvelden. For det første sovnet jeg etter middagen. Jeg var så sliten etter å ha stått med middagen at jeg bare sovnet. Når jeg våknet så slet jeg veldig med kvalme fordi jeg tenkte at jeg måtte spise litt kveldsmat. Dette er en følelse som kommer sånn 3-4 ganger i løpet av et år så det er ikke veldig farlig, men det kan fort bli det. Så jeg måtte lage noe mat, sette på en film og få i meg det jeg hadde lagd. Akkurat disse periodene her har jeg jo fortalt om før, men jeg er alltid like skeptisk til om jeg bør skrive om det. Kroppen min har jo så mange problemer, men når det kommer til mat så er det ekstra ille. Noen ganger spiser jeg for mye og for usunt, andre ganger blir jeg helt kvalm av mat. Så det går veldig opp og ned, men jeg føler det er lettere å tvinge i meg mat enn å stoppe å spise. Derfor vil jeg bare si at det er ikke noe vits å si at jeg burde gå til legen eller det er sånn og sånn. Jeg kjenner kroppen min og jeg vet hva jeg må gjøre, men jeg ville bare fortelle dere hva som skjedde i går.

Over på noe litt hyggeligere så har jeg det mye bedre i dag. Kroppen er nok litt utslitt ennå, men det er jeg vant med. En sånn tur som vi var på i helgen kan holde meg sengeliggende i flere dager, men jeg prøver å komme meg opp og gjøre ting som må gjøres. I går begynte jeg smått med oppvasken. Jeg fikk skyldt noen tallerkener og det er jeg veldig fornøyd med. Så da er det bare å prøve og få gjort litt i dag også, noe jeg føler at jeg allerede har gjort. Jobbingen er jo godt i gang. Kanskje jeg til og med får vasket litt klær i dag. Vi får vel bare se utover dagen hvordan formen min utvikler seg, men nå skal jeg hvertfall få i meg litt mat før jeg fortsetter.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Mye blåst her også så da bor vi kanskje på en måte i nærheten av hverandre.. «du kjenner kroppen din» tenk på hvor mange som slår til med de ordene, når de egentlig burde tenkt sat denne kroppen trenger endringer, det er veldig mange det, farlig mønster.. nok om det, styrke kommer innenfra. Ønsker deg en riktig fin dag 🌹

      1. Jeg syns selv at jeg klarer å komme meg ut av det ganske fort og jeg er veldig bevist på hva det er som skjer. Så i mitt tilfelle er det faktisk riktig at jeg kjenner kroppen min. Og det må man resten med alle mine plager haha. Hvis det dukker opp noe jeg ikke har følt før så oppsøker jeg selvfølgelig lege.

        Ja, det har vært meldt sterk vind på Østlandet hvertfall. 😛

        Håper også du har hatt en fin dag. 😀 takk for at du tok deg tid til å komme innom min blogg. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg