Mye jobb som venter

I går kveld fikk jeg jobbet en god del, men det gjenstår allikevel mye før vi kan dra bort i helgen. Så det er mye som må gjøres i dag. Første tingen på listen er å filme til youtube. Det betyr at jeg må bruke litt tid til å få sminket meg til, hvertfall tegne på øyenbryn. Jeg har nettopp stått opp så det hadde jo vært fint å se litt våken ut også.

Når jeg har fått filmet resten av videoen så må den settes sammen med det jeg filmet i skogen. Og så blir det å hvertfall bake én ting i løpet av dagen. Jeg håper på flere, men vi får se hvor mye kroppen min orker. Det må jo være nok energi i kroppen til å faktisk ta denne turen også.

Dere lurer kanskje på hva jeg faktisk skal i helgen. Så jeg tenkte jeg kunne fortelle dere. Pappa kommer nedover og skal være hos brodern. Siden jeg nesten aldri ser han så ville jeg veldig gjerne ta turen dit. Derfor skal vi ta en kjøretur dit, sånn at jeg får sett pappa igjen. Også er det første gang samboeren min møter han så det blir jo ekstra koselig. Derfor er det ekstra viktig at jeg får gjort alle oppgavene før vi drar og slipper å sitte på mobilen og jobbe når vi er der, men også like viktig at jeg ikke sliter ut kroppen for mye.

Så da får vi se hvor mye jobb jeg får gjort i løpet av dagen i dag. Jeg er hvertfall godt i gang så da er det jo ingen vits i å ligge på latsiden i dag heller. Selvom jeg har sovet helt til nå…

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg