mye glede av benken

Som jeg fortalte dere så skulle jeg bare slappe av i dag og det har jeg gjort. Jeg er ikke helt i form så det har vært veldig godt å bare slappe helt av og nyte en dag bare helt avslappende i stua, med youtubevideoer og bare koble helt av. Jeg trengte virkelig det i dag. Skal jeg være helt ærlig så har jeg virkelig ikke følt meg helt som meg selv i dag. Det har vært en veldig tung utmattelse som bare har hengt over meg som en vegg. Helt grusomt, men dessverre finnes slike dager i mitt liv og da må jeg bare tenke på meg og min helse. Hadde jeg prøvd å blogge masse i dag så ville det for det første (og viktigst) ikke blitt noen bra innlegg og for det andre hadde jeg bare blitt enda verre og dette ville helt sikkert holdt på mye lengre enn det trenger. Derfor har jeg ikke blogget noe særlig i dag, men nå er jeg tilbake og jeg elsker det. Er det noe jeg virkelig liker så er det å blogge for dere. Jeg skulle ønske jeg slapp disse dagene med totalt utmattelse, men jeg har i det minste blitt flinkere til å lytte til kroppen min og vet mer hva jeg trenger å gjøre nå enn før.

Også må jeg bare fortelle dere en ting. For etter at jeg satt inn benken i stua (under vinduet) så har jeg hatt så mye glede av den. Det er så mye å være glad for. Nå har vi jo masse plass til bøker. Jeg har satt inn bøker i de nederste hyllene og det har blitt så utrolig fint. Det fineste som finnes er bøker som står pent og ryddig i hyllene sine. Og ikke nok med det! Etter at vi fikk denne benken så har jeg jo fått pyntet opp litt og litt. Nå som jeg har krukker fra KILLSTAR, BOO telysholder og disse rammene med ekte blomster så føles det så utrolig godt å kunne ligge ned litt. Da kan jeg ligge og se hvor fint vi har fått det og hvor godt alt nå matcher. Den følelsen har virkelig hjulpet meg igjennom denne dagen.

Når alt kommer på plass for halloween så skal jeg vise dere litt rundt. Akkurat nå har jeg mer enn nok med å sitte her og skrive for dere. Beklager virkelig det, men da har dere kanskje noe å se frem til. Jeg gleder meg hvertfall veldig til å vise dere litt rundt når alt er på plass. Når jeg sier at jeg skal vise dere rundt så mener jeg egentlig gangen og stua. Det er faktisk det eneste jeg får pyntet til halloween i år. Kanskje jeg finner mer halloweenpynt neste år sånn at jeg kan pynte hele leiligheten, men akkurat nå får stua og gangen holde. Selvom jeg har funnet en del pynt på tilbud og det helt sikkert blir masse tilbud etter halloween så har jeg litt andre ting å bruke penger på fremover. Sånn er det å ha lite penger. MEN vi klarer oss ganske bra og jeg har jo råd til å handle litt nå og da så jeg skal ikke klage på det akkurat. Jeg har hatt det mye verre før.

Så ja, det vil komme mange bilder når jeg har blitt ferdig med å pynte til halloween. Mye av det jeg har kjøpt vil nok stå hele året, men jeg tror jeg kommer til å pakke ned mesteparten av gresskarpynten når halloween er over. Grunnen til det (siden jeg liker spooky ting) er så enkelt at jeg blir veldig fort lei oransje. Det er faktisk den fargen jeg liker minst. Til halloween er det helt greit fordi gresskar er jo en stor del av halloween, men jeg kunne aldri tenkt meg å hatt masse oransje pynt fremme hele året. Noen syns det er kjempe fint og det er helt greit. Vi er alle forskjellige, men jeg hadde aldri klart å leve med masse oransje rundt meg hele året. Svart, hvit og grå er mye bedre. Jeg er egentlig ikke noe særlig glad i farger i det hele tatt. De eneste unntakene er blomster og kjøkkenutstyr. Også er det halloween og julepynt, men det er egentlig det. Når jeg blir lei så kan jeg bare pakke det bort. Kjøper jeg en vanlig pynteting så er det jo for at det skal stå til pynt hele året og da kan det ikke være farger. Og sånn er det.

Nå tenkte jeg at jeg skulle lene meg tilbake og slappe av med en film fordi jeg kjenner at kroppen min virkelig ikke orker noe i dag. Så da får bordet være halvveis rotete. Det er ikke tull engang. Halve bordet ligger det papirer osv. på og resten er faktisk ryddig. Så det må jeg jo få gjort noe med når jeg orker. Nå blir det en eller annen film på Disney+ og min trofaste vannflaske så klart. Så er det bare for meg å krysse fingrene for at morgendagen gir meg litt mer energi og at kroppen føles bedre. Ikke minst håper jeg at det blir mye mer blogging i morgen enn det har vært i dag. Også kommer jo varene fra MENY i morgen så jeg må jo nesten ha litt energi. Lov å håpe!

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg