Mye blir gjort når man er alene hjemme

De siste par dagene har jeg vært alene hjemme og det er alltid da jeg faktisk får gjort noe. Selvom kroppen min ikke er helt bra etter å ha løftet på de møblene, kunne jeg hvertfall få ryddet og organisert en god del. Så det var nøyaktig det jeg gjorde. Masse som hadde ligget i stua ble sortert og funnet plass til, verktøy jeg hadde fått av broren min ble tatt med ut i garasjen og sortert. Og det er også noe jeg virkelig gleder meg til. Jeg har en arbeidsplass i garasjen der jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil. Det er mange gode idéer til prosjekter i hodet mitt, men vi får se hvilke idéer som faktisk blir gjennomført i år.

Dette stedet er jo helt perfekt for meg. Det har all den plassen jeg kan drømme om, med masse oppbevaringsplass, kroker osv. Det er ikke så mye her ennå, men forhåpentligvis får jeg fylt opp med masse verktøy osv. Her kommer jeg hvertfall til å bruke masse tid, når jeg ikke holder på med plantene mine. Noe skal jeg hvertfall holde meg opptatt med, bare snøen forsvinner og det blir varmere.

Mens jeg venter på at det skal bli varmt så sitter jeg jo ikke stille. Det er alltid noe å finne på. Enten det et å rydde, tørke støv, mealprep eller henge opp bilder. Jeg finner på noe nytt hver dag og det har virkelig fått tiden til å gå. Også blir jeg ikke sittende fast i sofaen. Noe som er veldig bra for da ender jeg alltid opp med å spise godteri og se på tv. Det er fin måte å slappe av på, men da får man jo ikke gjort noe.

Det er fortsatt mye som gjenstår på soverommet, men som dere kan se så har jeg kommet godt i gang med å få inn møbler og fylle skuffer og hyller. Mer av dette får dere se når alt er på plass, men det føles ut som en evighet til. Det er ganske mye som må gjøres, men jeg får ikke gjort så mye når vi nesten ikke har møbler. Så jeg venter på et skap til håndklær og sengetøy, en hylle til badet og sånne småting. Derfor står fortsatt soverommet mitt uferdig, men jeg må si at jeg har kommet veldig langt. Så var det bare resten igjen…

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg