Morsdag/Valentine

Jeg må ærlig innrømme at hvis ikke facebook eller noe annet ikke livet mitt minner meg på det så eksisterer det ikke. Når det kommer til bursdager og alt mulig sånt så er jeg helt håpløst. Derfor er jeg veldig glad for at det finnes et system på facebook som sier i fra når folk har bursdag.

Så i dag er det altså morsdag og valentines, men i år skal vi ikke feire noe særlig. Jeg skal bare lage litt god mat og kanskje bake noe godt. Det er egentlig alt som skjer i dag. Grunnen til det er at jeg rett og slett ikke føler for å gjøre så mye ut av dagen. Vi kan jo uansett ikke dra noe sted. I fjor derimot var vi på kino og så på Sonic. Det var kjempe koselig, men i år holder vi oss inne av den enkle grunnen at det er corona og jeg vil ikke ut blant folk nå. Ikke at dette stopper samboeren min fra å være super søt og kjøpe noe skikkelig søtt til meg. Bare se hva jeg fikk av han.

Er den ikke søt? Jeg elsker den. Så myk og nusselig. Ja, jeg liker faktisk ting som er rosa, men dette er ikke noe vanlig kosedyr. Dette er Gloomy bunny og den koster noen hundrelapper for å si det sånn. Så dette er ikke noe leketøy, men mer samleobjekter. Stopper det meg fra å kose med den? Nei. Den er såå myk! Det er som å gi en hundevalp en klem. Så ja, jeg liker kosedyr.

I dag er altså en spesiell dag både for mødre og par. Så derfor vil jeg ønske alle mammaer der ute riktig god morsdag. Dere gjør en fantastisk jobb. Og har du verken barn eller kjæreste så kan du jo heller finne på noe med en venn. Bare fordi du er singel betyr det ikke at denne dagen trenger å være kjip. Det er mange single der ute. Du har helt sikkert en venn som sitter hjemme akkurat nå. Ta en telefon eller besøk vedkommende som sitter alene, men dette gjelder jo ikke bare i dag. Husk at dette er bare en dag. Noen sitter faktisk hjemme alene hver eneste dag. Så ta godt vare på de rundt deg, ha en fin dag og kos deg masse.

Nå skal jeg begynne på dagens middag, se på en film og bare slappe av.

Hva skal du gjøre i dag?

følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg