Morgentur

I dette innlegget skal jeg ikke skrive så mye. Det blir mest bilder som dere kan nyte.

Jeg startet dagen med et stort smil. I dag har jeg virkelig mye å være i godt humør for. Og når jeg er i godt humør så får jeg alltid mye energi. Den energien har jeg brukt til å gå en tur ut og ta noen vakre bilder. For den blå himmelen er like vakker vakker å se på hver eneste dag. Så jeg gikk rundt og tok mange bilder sånn at dere også fikk sett. Det blir nesten som om dere er med meg på tur og det er jo koselig. Så disse bildene er til dere. Håper dere liker dem og drømmer dere bort i den vakre naturen sammen med meg. Bli med på en tur rundt i mitt nabolag ved å se på alle bildene jeg tok i dag. Kos deg!

Selv med snø på bakken så er det som om våren allerede er her, særlig med de siste bildene. Når jeg ser på bildene nå så blir jeg skikkelig glad fordi det gir meg den følelsen av vår som vi ikke er så veldig langt unna. Ja, i dag kunne jeg faktisk gå med ballerinasko. Om det ikke sier vår så vet ikke jeg. For meg er det en av de beste følelsene fordi jeg blir veldig fort sliten så å måtte ta på meg støvlene tar veldig mye energi og ødelegger litt av turen. Så det var fint å bare kunne ta på seg noen lette sko og gå på bar asfalt. Tenk det, vi er bare i slutten av februar og isen/snøen er helt borte fra veiene. For ei med kroniske smerter i kroppen er det veldig gøy. Og jeg håper virkelig det varer i mange dager fremover fordi jeg vil bare gå turer hver dag og nyte denne tiden. Jeg har lyst til å se snøen smelte og vårblomstene titte frem. Nå klarer jeg nesten ikke vente til våren virkelig er her og alle blomstene er tilbake. Også blir det mye mer jeg kan ta bilde av om våren. Selvom jeg fant noen veldig fine detaljer. Ikke at jeg så veldig mye med solen på himmelen, men heller det enn 1 meter snø.

Følg bloggen på facebook HER for flere naturbilder og mye annet spennende.

4 kommentarer
    1. Masse flotte bilder. Du er så flink til å ta bilder ut i naturen. Glad i deg, jenta til pappa.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg