Mor og datter tid

Dagen i dag skulle egentlig gå til noe veldig morsomt, men sånn ble det ikke. Venninna mi, som jeg skulle dra med ble nødt til å jobbe i dag. Så det ble en veldig rolig dag. Det vil si etter at jeg allerede hadde ordnet meg til å dra, men det er jo ikke henne sin feil. Forhåpentligvis får vi gjort den tingen i morgen.

Men la oss gå tilbake til tidligere denne uken. For noe spennende har skjedd. På onsdag var jeg nede hos moren min for å hjelpe henne litt. Det var egentlig mest fordi jeg kjedet meg. Og dagen ble jo utrolig fin den. Jeg ble ferdig med å lage blomsterbed og plantet hortensiaene hennes.

Det ble utrolig fint, syns dere ikke? Vi har allerede lagt planer for enda et blomsterbed, men det skjer ikke før til våren igjen. Men det er noe jeg virkelig gleder meg til for det kommer til å bli utrolig fint.

Og siden vi først er inne på planer. Mamma og jeg har lagt planer for en skikkelig koselig tur sammen. Litt mor og datter tid. Det gleder jeg meg utrolig mye til. Og selvfølgelig kommer jeg til å ta masse bilder. Hva vi skal får dere vente og se, men det blir en tur som går over flere dager. Såpass kan jeg fortelle dere. Så da er det bare å vente i spenning.

Også fikk jeg se igjen Pusur. Det er katten til søstra mi som ikke har vært hjemme på 2 måneder. Plutselig var han tilbake og det gjorde meg veldig glad. Stakkars. Vi trodde jo det verste, men heldigvis kom han hjem igjen. Og da var det både våtfôr, godbiter og masse kos som ventet på han. Han er veldig bortskjemt, men særlig nå som han har vært vekk såpass lenge.

Resten av dagen ble jeg og mamma sittende å høre på spillelisten hennes på youtube og prate. Så jeg fikk ikke gjort så mye, men det viktigste var jo at vi hadde en veldig fin dag sammen.

Og det er egentlig det. Dagene har vært ganske stille og rolige. Jeg prøver å pakke kofferten til neste ukes reise. Ja, det er en del reising på meg for tiden. Noe som er veldig rart etter å ha sittet i en liten leilighet i 2 år, uten noen venner rundt meg. Dette året har virkelig snudd oppned på livet mitt og jeg elsker hvert eneste sekund av mitt nye liv. Også er jeg veldig glad for at jeg bestemte meg for å blogge igjen og ta dere med på alt det spennende som skjer.

Dere burde virkelig følge med for jeg har noen veldig fine turer og planer fremover. Også dukker det alltid opp noe mer på veien.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg