Monopoly

Da har jeg og samboeren sittet å spilt enda en runde monopoly og denne gangen vant jeg. Men det er gøy uansett hvem som vinner. Dele vitsen med å sitte og spille er jo å få tid sammen og ha den gøy. Det har vi virkelig hatt nå. Den beste tiden er den man tilbringer med den man er glad i. Det er litt varmt å sitte og spille nå fordi vi blir så gira og lever oss skikkelig inn i spillet, men når man får lukket opp vinduene og får litt gjennomtrekk så går det greit. Temperaturen stiger nemlig veldig fort når man spiller spill, hvertfall monopoly.

Men nå er runden over og samboeren min har gått inn på rommet for å slappe av. Det er ikke så mye plass i stua til å slenge seg nedpå. Sofaen våres består av to madrasser så da må man gå på soverommet hvis man trenger å legge seg nedpå litt. Han lider ikke noe nød der da. Han har både pc og tv innpå soverommet. Vi fikk først gamle tven til faren da han levde også fikk vi den nye tven etter at han gikk bort. Så da har vi faktisk en tv hver. Jeg syns egentlig det er veldig kjekt når vi vil slappe av. Da kan han spille på soverommet også kan jeg se på film/serie i stua.

Nå tenkte jeg at jeg skulle ta meg en dusj og lage meg noe mat, før jeg skrur på tven og ser om jeg finner en bra film. Jeg har virkelig lyst til å se på film nå. Det var bare det å finne en film jeg ikke har sett hundre ganger før. Jeg så jo på Slender Man. Den har jeg aldri sett før. Kanskje se om jeg finner noe annet på en av streamingtjeneste som jeg ikke har sett før. Vel, hvis jeg finner noe bra som jeg ikke har sett før da. Hvis ikke blir det en bra film jeg kan se tusen  ganger. Som Harry Potter filmene. De kan jeg se om igjen og om igjen. Det er en veldig fin verden og en bra historie. Men først må jeg ta meg en dusj!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg